Afacerile CEL.ro au crescut cu 40% în T1, la 12,5 mil. euro. Proprietarul caută investitor pentru maximizarea potențialului retailerului

Afacerile CEL.ro au crescut cu 40% în T1, la 12,5 mil. euro. Proprietarul caută investitor pentru maximizarea potențialului retailerului
scris 20 apr 2016

Retailerul online CEL.ro a încheiat primul trimestru al anului cu un avans al cifrei de afaceri de 40% față de aceeași perioadă a anului 2015, la 12,5 milioane de euro, pe fondul procesării unui număr de comenzi mai mare cu 50% față de martie 2015, a anunțat Corsar Online, societatea care administrează CEL.ro.

În perioada analizată, retailerul a depășit pragul de un million de comenzi procesate de la înființare.

Urmărește-ne și pe Google News

Anul trecut, afacerile Corsar Online au atins 40 milioane de euro.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

“Chiar dacă o creștere de 40% pare o cifră foarte bună și una la care afacerile offline pot doar să viseze, cred că se putea face mai mult. Ne-am propus pentru 2016 să accelerăm dezvoltarea CEL.ro atât prin lărgirea portofoliului de produse, cât și prin preluarea magazinelor online concurente. Din păcate lipsa de capital ne-a forțat  să nu punem în practică tot ce ne-am propus și să ne mulțumim doar cu acest 40%. Vom începe căutarea în mod activ a unui investitor care să ne poată ajuta în maximizarea potențialului CEL.ro și al pieței”, a declarat directorul general și acționarul unic al Corsar Online, Tiberiu Pop, într-un comunicat remis Profit.ro.

Instanța amendează RCS&RDS și obligă operatorul să elimine din contracte clauzele abuzive CITEȘTE ȘI Instanța amendează RCS&RDS și obligă operatorul să elimine din contracte clauzele abuzive

Referitor la categoriile de produse comercializate, comparativ cu 2015, categoria de telefoane și televizoare a crescut cu peste 80%, electrocasnicele și produsele de îngrijire personală cu 50%, iar vânzările de gadgeturi s-au triplat.

În schimb, tablete au cunoscut un regres de 30% în privința vânzărilor, trend ce indică faptul că preferințele utilizatorilor în materie de dispozitive mobile se restrâng tot mai mult în jurul smartphone-urilor și gadget-urilor.

Aproximativ 25% din vânzările primului trimestru au fost generate de pe dispozitivele mobile (tablete și telefoane mobile) și 75% de pe desktop, acesta fiind în continuare principalul dispozitiv de pe care consumatorii decid să încheie tranzacția, chiar dacă un număr destul de mare folosesc mobilul în procesul de documentare din preachiziție, se mai spune în comunicat.

viewscnt
Afla mai multe despre
cel.ro
afaceri
investitor