AdePlast a avut o creștere de peste 10% în primele trei luni, fără polistirenul extrudat

AdePlast a avut o creștere de peste 10% în primele trei luni, fără polistirenul extrudat
scris 12 apr 2016

Producătorul de materiale de construcții AdePlast a înregistrat în primele trei luni o creștere cu puțin peste 10% a cifrei de afaceri comparativ cu perioada similară din 2015, în condițiile în care de anul trecut compania a renunțat la comercializarea de polistiren extrudat (XPS), care nu era produs în fabricile proprii.

”Fără polistirenul extrudat, AdePlast a ajuns la trei luni în 2016 la o cifră de afaceri de 64,77 milioane de lei. Practic, am crescut cifra de afaceri cu 6,07 milioane lei și ne-am realizat planul propus de plus 10,35 procente. Dacă am fi produs și acum polistirenul extrudat, cresterea ar fi depășit 27,77 de procente la trei luni”, a explicat pentru Profit.ro, directorul general și proprietarul companiei, Marcel Bărbuț.

Urmărește-ne și pe Google News

El arată că pe zona de polistiren AdePlast a înregistrat o creștere de 56%, comparativ cu 2015, aceasta datorându-se în primul rând demarării la timp a programelor de reabilitare termică, proces început anul acesta din februarie, dar și temperaturilor favorabile lucrărilor de construcții.

Marcel Bărbuț, proprietarul AdePlast, revine în poziția de CEO al companiei CITEȘTE ȘI Marcel Bărbuț, proprietarul AdePlast, revine în poziția de CEO al companiei

”Categoric, pentru prima dată de la debut, lucrările care se înscriu în programul național de reabilitare termică au început cum trebuie, adica din februarie. Noi avem deja ocupată integral capacitatea de producție în fabricile de polistiren de pe cele trei platforme AdePlast (...) Este din ce în ce mai clar că piața se educă, o serie de clienți care migraseră în anii trecuți spre prețul cel mai mic, se întorc acum la prețul corect, cu garanția că produsul este conform cu specificațiile de pe etichetă”, a mai spus Bărbuț, CEO AdePlast.

În același timp, pe partea de vopseluri, Adeplast a avut în primele trei luni din 2016 o creștere de peste 50 de procente a vânzărilor, susținute de gama Aleria.

Evoluția AdePlast din primele trei luni, vine după un 2015 destul de dificil. Anul trecut, creșterea efectivă a businessului a fost de aproape 2 procente, după ce AdePlast a renunțat la afacerea de producție de polistiren extrudat, chiar la începutul anului.

”Am pus pe picioare și producția de polistiren extrudat în anii trecuți, dar acolo nu se dorea performanță, prin urmare am decis să renunțăm la colaborare. Asta ne-a afectat creșterea cifrei de afaceri în 2015, în schimb profitul a crescut cu 16,5 procente, până la 14,6 milioane de lei. Pentru anul în curs, vrem să menținem rata de creștere”, declară Marcel Bărbuț.

AdePlast a raportat pentru anul trecut o cifră de afaceri de 305,7 milioane de lei.

Producătorul are 270 de angajați și trei platforme industriale situate în Oradea, Ploiești și Roman, unde sunt produse adezivi și mortare, polistiren și vopsele.

Printre competitorii AdePlast se numără Ceresit (Henkel Bautechnik), Baumit România și Saint Gobain.

viewscnt
Afla mai multe despre
adeplast
vanzari
primul trimestru