Startup-ul românesc Jobful, care a lansat în 2018 o aplicație de recrutare gamificată pentru organizații, cu multiple funcționalități, vrea să atragă o nouă rundă de finanțare pentru expansiunea internațională în SUA, Asia și Europa.
„Nu am accesat finanțare chiar din ziua zero. Am pilotat alături de Microsoft și de Banca Transilvania în piața din România, iar cu bugetele obținute din acele proiecte pilot am reușit să dezvoltăm prima versiune a produsului. Prima rundă pe care am accesat-o a fost la un an și jumătate după ce am lansat aplicația”, a spus, la PROFIT NEWS TV, Mihai Cepoi, fondator și CEO Jobful.
Planul este de a atrage o nouă rundă de tip seed, în valoare de 1,5 milioane de euro, pentru a crește echipa și a extinde operațiunile pe piețele externe.
„Ne uităm la cum putem ajunge în noi teritorii printr-un ecosistem de parteneri, la internaționalizarea produsului adăugând funcționalitățile multilanguage pentru a avea acces în mai multe limbi, dar și la rundele următoare pentru a crește în mod constant. Targetul prin această rundă este să ajungem la un milion de euro venituri anuale recurente în următoarele 18 luni”, mai spune acesta.
CITEȘTE ȘI VIDEO PROFIT NEWS TV Mihai Bran, co-fondator Atlas.app: Am observat o reticență mai mare în rândul medicilor de a folosi tehnologia. Nu e o problemă doar în România, ci și la nivel internațional, inclusiv în SUAStrategia de extindere internațională a startup-ului vizează crearea unui ecosistem de parteneri, care să vândă produsul mai departe. Jobful a anunțat anterior, la PROFIT TV, că pregătește intrarea pe piața din India. La vremea aceea, evaluarea companiei era estimată la 10 milioane de euro.
„Fiind o organizație mică, de tip startup, ne uităm la cum putem să desfacem noi piețe prin parteneriate strategice, prin colaborări cu diferite companii prezente în alte piețe care pot vinde soluția noastră. Avem deja prin acest ecosistem de parteneri primul client din SUA, o piață cheie pentru noi, avem un parteneriat pentru regiunea DACH, pentru regiunea Benelux, avem un partener în piața din Japonia și unul în India. Produsul pe care îl oferim e relevant în orice piață”, adaugă Mihai Cepoi.
Piețele vestice vor fi însă primele „atacate”, pentru că au economiile cele mai puternice din Europa, dar oferă și o plajă largă de clienți pentru startup.