Platforma financiară germană Vivid intră pe piața din România, cea de-a 7-a țară pe care operează compania, după ce s-a lansat deja în Germania, Franța, Spania, Italia, Portugalia și Slovenia.
Ce așteptări au băncile în legătură cu veniturile clienților în perioada următoare, produsele bancare ale viitorului, ce se va întâmpla pe bursă și cu RCA anul viitor, alături de multe alte teme, va fi anunțat la Videoconferința Profit Financial.forum - Finanțăm repornirea economiei - Ediția a IV-a.
Videoconferința, programată pentru 8 decembrie, va fi organizată cu sprijinul Garanti BBVA, Philip Morris România, UniCredit Bank, Alpha Bank, Banca Transilvania, CEC Bank, ING Bank și Grupul Nordis, urmând să fie transmisă în direct și la PROFIT NEWS TV.
Detalii AICI
CITEȘTE ȘI Cum să-ți optimizezi site-ul web Vivid, startup fintech cu sediul la Berlin, include funcții pentru cheltuieli, economii și investiții într-o singură aplicație.
În cadrul rundei de finanțare Series B din aprilie 2021, pe care fondul de investiții Greenoaks a condus-o cu participarea investitorului Ribbit Capital, Vivid a atras o investiție totală de 60 de milioane de euro.
"Piața românească este dezvoltată, cu mulți investitori educație financiară. În prezent, milioane de oameni descoperă pentru prima dată lumea investițiilor și a tranzacțiilor bursiere", spune Alexander Emeshev, co-fondator Vivid.
Vivid a fost fondată la Berlin în 2019 de Artem Yamanov și Alexander Emeshev și este formată dintr-o echipă de peste 300 de angajați, în birourile din Berlin, Dublin, Amsterdam și Moscova. După un an, Vivid a strâns circa 100 de milioane de euro de la investitori, printre care Ribbit Capital și Greenoaks Capital, și este evaluată în prezent la 360 de milioane de euro.
În România au intrat în ultimele luni mai multe startup-uri fintech, precum iBanFirst, Verifone, Klarna, fiind pregătită și sosirea Fagura.