BCR a lansat opțiunea de logare cu Touch ID la Internet și Mobile Banking

BCR a lansat opțiunea de logare cu Touch ID la Internet și Mobile Banking
Profit.ro
Profit.ro
scris 24 sep 2015

Banca Comercială Română a lansat pentru clienții săi, în premieră pe piața din România, funcționalitatea de autentificare la soluțiile de internet banking și mobile banking BCR prin aplicația eToken folosind opțiunea Touch ID, exclusiv pentru terminalele Apple.

În luna iunie a acestui an, BCR a pus la dispoziția clienților săi opțiunea de salvare a șabloanelor personale din aplicația Touch 24 Banking și pe cea de rambursare a datoriei pentru cardul de credit BCR, folosind parola statică.

Urmărește-ne și pe Google News

"Avem portalul BCR, www.bcr.ro, care oferă experință personalizată pentru fiecare device, avem servicii de BCR Alert și avem cea mai mare cotă de terminale self-service din România, toate aceste servicii fiind grupate în 24 Banking BCR. Asta înseamnă că, dacă ești client BCR și ești abonat la 24 Banking BCR, poți accesa fiecare din servicii cu același username, aceeași parolă, token, neplătind separat pentru fiecare din ele. În luna octombrie vom avea evenimente de promovare în 15 sucursale din țară, când ne vom adresa clienților și vom vorbi despre beneficiile noii aplicații eToken", a declarat Marian Ignat, director executiv Digital Banking BCR.

BCR are peste 700.000 de clienți înrolați la serviciile 24 Banking, în ultimul an numărul celor care utilizează serviciul de mobile banking s-a dublat, peste 60.000 de descărcări ale aplicației de mobile banking efectuându-se în S1 din 2015.

"Am integrat Touch 24 Banking cu eToken (aplicația de smartphone care înlocuiește token-ul), astfel încât clienții noștri să se poată conecta rapid la contul lor 24 Baking direct cu eToken-ul, fără să mai închidă sau deschidă alte aplicații", a adăugat Cristian Mustață, șef Departament Strategie Digitală BCR.

Clienții BCR care dețin un iPhone 5S, sau versiuni mai noi, pot să acceseze gratuit aplicația de mobile banking-www.bcr.ro/mobilebanking, folosind tehnologia de recunoaștere a amprentei.

În unitățile BCR există 150 de eXperți Digitali, consilieri care sunt pregătiți să răspundă întrebărilor clienților și să ofere suport sau să preia feedbakurile acestora.

viewscnt
Afla mai multe despre
bcr
touch id
mobil banking