Restaurantele câștigă teren în mall-uri, clienții cheltuie cu 18% mai mult când mănâncă la mall

Restaurantele câștigă teren în mall-uri, clienții cheltuie cu 18% mai mult când mănâncă la mall
scris 23 nov 2015

Dezvoltatorii pun din ce în ce mai mult accent pe zona de restaurante din centrele comerciale, care tind să ocupe până la 20% din suprafața acestora, având în vedere că persoanele care și mănâncă atunci când merg la mall petrec, în medie, cu 27 de minute mai mult și cheltuiesc cu 18% în plus, potrivit JLL.

În România dezvoltarea zonei de restaurante are la bază și faptul că cele mai multe centre comerciale sunt amplasate în apropiere de clădiri de birouri, unde există un potențial imens de consumatori.

Urmărește-ne și pe Google News

Unul dintre exemple este centrul comercial Promenada, amplasat în zona Barbu Văcărescu- Floreasca, cea mai dinamică din punct de vedere al dezvoltărilor de birouri.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

”Pe piața românească (…) dezvoltatorii încearcă să aducă în zona de food o gamă tot mai variată de operatori pentru a răspunde tuturor cerințelor, mai ales că o parte importantă din clienți merge la mall în primul rând pentru a servi masa”, potrivi JLL.

În Europa, suprafața dedicată zonei de restaurante din centrele comerciale s-a dublat în ultimii zece ani, de la 7% la 15%, iar estimările arată că ponderea va crește la 20% în următorii zece ani, trend resimțit și în România.

Compania de consultanță imobiliară arată că dezvoltarea zonei de restaurante este un factor favorizant și pentru ceilalți chiriași, având în vedere că cifrele arată că persoanele care și mănâncă atunci când merg într-un centru comercial petrec, în medie, cu 27 de minute mai mult în mall și cheltuiesc cu 18% în plus .

”Dezvoltatorii pun din ce în ce mai mult accent pe zona de restaurante în centrele comerciale. Dacă înainte această zonă era doar o anexă, acum dezvoltatorii se gândesc din faza de proiectare să aloce din ce în ce mai mult spațiu componentei de food, pentru că din ce în ce mai mulți consumatori doresc să găsească experiențe culinare interesante și diversificate atunci când merg la shopping”, a declarat Carmen Ravon, head of Retail Agency JLL. 

viewscnt
Afla mai multe despre
restaurante
malluri