Dincolo de listele de melodii generate de algoritmul serviciului, descoperirea muzicii pe Spotify ar putea veni în viitor prin intermediul prietenilor.
Spotify a început să testeze o nouă secțiune a serviciului său de streaming, numită Tastebuds. Conform descrierii oficiale, este o secțiune prin care utilizatorii pot descoperii noi melodii pe placul lor prin intermediul prietenilor.
Deși are o funcție prin intermediul căreia persoanele care se cunosc să se regăsească și să-și dea Follow în cadrul serviciului, Spotify nu a pus până acum mare preț pe abilitățile sociale în ceea ce privește recomandările muzicale.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Cu excepția listei de prieteni afișată doar în cadrul aplicației pentru PC, Spotify a monopolizat recomandările cu propriile liste de melodii generate în funcție de preferințele fiecărui utilizator.
Tastebuds, care deocamdată este doar o pagină goală, ar putea aduce o importantă componentă socială pentru Spotify, unde utilizatorii să poată vedea și încerca melodiile pe care le ascultă prietenii care le împărtășesc preferințele muzicale.
Dacă și când va deveni o componentă a serviciului, Tastebuds nu se va limita doar la muzică, ci va fi folosită cu siguranță de Spotify pentru a recomanda în acest fel și podcast-uri.
Spotify se concentrează foarte mult pe podcast-uri în ultima vreme. Serviciul care găzduiește peste jumătate de milion de podcast-uri, a început să promoveze din ce în ce mai agresiv acest tip de conținut, aducându-l inclusiv în fața utilizatorilor care nu sunt interesați să asculte podcast-uri.