Spotify se pregătește să testeze audiobook-uri

Spotify se pregătește să testeze audiobook-uri
scris 10 sep 2022

Directorul financiar al Spotify spune că platforma de streaming va începe în curând să testeze cărți în format electronic, care vor fi disponibile alături de muzică și podcast-uri.

Spre nemulțumirea celor care vor Spotify doar pentru muzică, firma suedeză merge mai departe cu planurile de extindere și diversificare a tipurilor de conținut, care vor avea menirea de a-i crește veniturile.

Urmărește-ne și pe Google News

Faptul că Spotify are în vizor audiobook-uri, nu este o noutate. Șefii companiei au făcut public acest plan în din iunie, când le-au transmis asta investitorilor. Însă, acum sunt oferite informații ceva mai concrete.

Netflix ar urma să-și lanseze versiunea cu reclame înaintea Disney+ CITEȘTE ȘI Netflix ar urma să-și lanseze versiunea cu reclame înaintea Disney+

În cadrul Evercore ISI 2nd Annual Technology, Media & Telcom Conference, Paul Vogel, directorul financiar al companiei, a spus că Spotify se pregătește să înceapă cât de curând testarea audiobook-urilor.

Acesta mai spune că va fi un proces continuu de îmbunătățire a funcționalității și că, la fel ca în cazul podcast-urilor, Spotify va încerca să atragă utilizatori oferind o experiență mai bună decât concurența de pe aceste piețe.

Nu se știe sub ce formă va oferi Spotify audiobook-uri. Datorită faptului că drepturile de distribuire ale acestora sunt scumpe, este posibil să se opteze pentru vânzarea unui abonament separat.

În 2021, piața cărților electronice a crescut cu 25%, ajungând să valoreze 1,6 miliarde de dolari, conform Edison Research. Piața cărților electronice este mai mare și decât cea a podcast-urilor, estimată la 1,45 miliarde de dolari.

viewscnt
Afla mai multe despre
spotify
audiobook