Roku anunță că a ajuns, la finele anului trecut, la 51,2 milioane de conturi active și că se bucură de o creștere importantă a timpului petrecut de utilizatori făcând streaming.
Roku s-a bucurat anul trecut de o creștere semnificativă, pe fondul pandemiei, de care au profitat și celelalte produse și servicii de streaming. De la 39,6 milioane de conturi în 2019, Roku a ajuns anul trecut la 51,2 milioane de conturi active.
Conturile active nu sunt același lucru cu numărul de utilizatori - în fiecare casă în care există un Roku pot exista mai mulți utilizatori care-l folosesc.
CITEȘTE ȘI În primăvară va fi lansat un nou serviciu de streaming videoPe întreaga durată a anului trecut, Roku a făcut streaming, în total, timp de 58,7 miliarde de ore. Acest indicator, care a crescut cu 55% de la an la an, arată timpul petrecut de utilizatori făcând streaming cu Roku.
Timpul alocat de utilizatorii este un indicator esențial pentru Roku, care obține venituri, pe lângă vânzările de produse, din reclamele afișate și parteneriatele cu servicii de streaming disponibile în cadrul platformei.
Datorită popularității mari de care se bucură, Roku a avut suficientă putere pentru a negocia condiții favorabile cu AT&T în cazul lansării HBO Max și a altor noi servicii de streaming.
Roku concurează pe piața device-urilor de streaming cu Fire TV al celor de la Amazon și Google Chromecast. Pentru câteva sute de lei, aceste dispozitive transformă orice televizor într-un smart TV.