Aplicațiile Netflix pentru televizoare primesc un mic upgrade grafic și funcțional, care se poate dovedi chiar important pentru descoperirea mai facilă a filmelor și serialelor potrivite.
Categoriile de conținut din cadrul aplicațiilor Netflix de TV se transformă din simple liste, general universale, în ceea compania numește hub-uri de categorii, afișate personalizat, în funcție de preferințele fiecăruia.
Noul hub de categorii poate fi accesat din lista laterală a aplicației, acolo unde se găsesc și celelalte secțiuni importante, precum Filme sau Seriale.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
În fruntea listei, există o scurtă secțiune separată, care afișează cele mai populare trei categorii pentru utilizator - categoriile din care acesta urmărește cele mai multe filme și episoase.
Apoi, urmează lista cu toate celelalte categorii (genuri). Și aceasta pare a fi personalizată în funcție de preferințele personale.
Netflix pune mare accent pe personalizare, ca vector de creștere a timpului petrecut de utilizator în cadrul platformei și, bineînțeles, de păstrare a abonaților. Acum, pe lângă listele de conținut, sunt personalizate și cele de categorii.
După ce a pierdut abonați pentru prima oară în mai bine de zece ani și și-a anunțat intențiile războinice la adresa celor care fac „password sharing”, este posibil ca Netflix să încerce mai multe îmbunătățiri tehnice pentru a face pe plac utilizatorilor.
Și mai grav pentru Netflix este că, pentru al doilea trimestru al anului, se așteaptă la o scădere și mai importantă a numărului de abonați, cu aproximativ 2 milioane.
Piața serviciilor de streaming s-a fragmentat, iar concurența este mult mai mare după lansarea Disney+ și HBO Max. Acesta pare să fie și unul din motivele pentru care acționarii Netflix au decis să vândă, ceea ce a dus la scăderea masivă a valorii acțiunilor Netflix.
În acest context, Netflix începe să ia în serios lansarea unui versiuni cu reclame, care probabil nu va fi gratuită, dar măcar ar putea să coste mai puțin. În România și nu numai, Netflix este de departe cel mai scump serviciu important de streaming video.