Netflix continuă să investească în jocuri și își propune ca, până la sfârșitul acestui an, să le ofere deja abonaților 50 de jocuri mobile.
În fiecare lună, Netflix adaugă jocuri noi, disponibile doar abonaților săi, jocuri pe care compania americană le vede ca un motiv în plus pentru ca oamenii, în special cei care au copii, să plătească în continuare abonamentul.
Această strategie va continua cel puțin în viitorul apropiat și chiar se va accelera. Conform The Washington Post, Netflix vrea să ajungă la 50 de jocuri până la sfârșitul acestui an.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
În acest moment, Netflix are 17 jocuri în palmares, ceea ce înseamnă că, până la finele anului, ar trebui să mai adauge încă 33 de jocuri - aproape dublu față de cât are în prezent.
Multe dintre jocurile oferite de Netflix sunt bazate pe filme sau seriale disponibile în cadrul platformei, precum The Witcher, Arcane (bazat pe League of Legends), The Cuphead Show sau DOTA: Dragon’s Blood, Castlevania.
Netflix a cumpărat deja trei studiouri producătoare de jocuri, printre care Next Games, care tocmai a lansat jocul Stranger Things: Puzzle Tales.