Cel mai important serviciu de streaming oferă acces la întreaga librărie de conținut, vreme de două zile, în ceea ce ar putea deveni un eveniment regulat, prin care Netflix să atragă noi abonați.
Sub egida “StreamFest”, oricine va putea să vadă absolut orice titlu disponibil pe Netflix vreme de două zile. Evenimentul va debuta pe 4 decembrie și va disponibil în India.
Este, cel mai probabil un test, care va fi, ulterior, extins la nivelul mai multor țări.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Netflix a renunțat complet la perioada de testare de 30 de zile pe care o oferea noilor abonați, așa cum au procedat, de altfel, și alte servicii, precum Disney+. În schimb, StreamFest poate fi văzută ca o perioadă de test mai scurtă.
Compania americană a încercat în ultima vreme și alte idei, precum eliminarea temporară a paywall-ului pentru unele din filmele și serialele proprii.
În al treilea trimestru, Netflix a adăugat 2,2 milioane de noi abonați, sub așteptările oficiale de 2,5 milioane. În schimb, au fost depășite așteptările în ceea ce privește veniturile, compania americană câștigând 6,44 miliarde de dolari.
Oficialii companiei spun că cel mai pozitiv lucru în evoluția companiei este că nevoia de împrumuturi scade, în timp ce timp ce Netflix obține venituri mai mari, apropiindu-se de momentul în care va ajunge să se finanțeze pe cont propriu.