După un start mai greoi, serviciul de streaming al AT&T, HBO Max, a prins viteză, susținut de hotărârea companiei de a publica filmele noi pe platforma video încă din ziua lansării.
AT&T a anunțat că HBO Max are aproape 40 de milioane de utilizatori în Statele Unite și trece de 41 de milioane dacă ia în calcul și abonații vechiului serviciu HBO, care mai funcționează până la finalizarea migrării utilizatorilor actuali.
40 de milioane de abonați este obiectivul fixat de AT&T în momentul lansării HBO Max, însă termenul pentru atingerea obiectivului era ultimul trimestru din 2022, ceea ce înseamnă că acesta a fost atins mai devreme cu 2 ani.
La nivel global, spun cei de la AT&T, HBO are peste 60 de milioane de abonați.
CITEȘTE ȘI Netflix îmbunătățește calitatea sunetului pe smartphone-urile cu AndroidCifrele anunțate includ ambele tipuri de abonați HBO - atât cei care au contractat serviciul pe cont propriu și plătesc abonament direct, cât și cei care beneficiază de acesta ca urmare a ofertelor derulate prin intermediul operatorilor.
Spre exemplu, în România, HBO Go este gratuit pentru cei care plătesc abonament la televiziunile prin cablu pentru pachetul care include trei canale HBO și două Cinemax.
Un rol important în ascensiunea HBO Max l-a avut și-l va avea în continuare decizia de a aduce în cadrul platformei de streaming noile filme Warner Bros. încă din ziua lansării acestora.
Primul film care a folosit această rețetă a fost Wonder Woman 1984, despre care AT&T spune că a determinat, de unul singur, o creștere masivă a numărului de abonați noi în Statele Unite.
HBO Max pare să urmeze traiectoria ascendentă trasată de Disney+, care trecuse de 86 de milioane de abonați la 13 luni din momentul lansării. Nici Disney+, nici HBO Max nu sunt încă disponibile în multe țări în afara Statelor Unite.