Apple Music adoptă perioada standard de testare gratuită, după ce vreme de mai mulți serviciul a fost disponibil fără vreun cost vreme de 3 luni.
Gigantul american a modificat subtil condițiile în care Apple Music poate fi testat gratuit. Astfel, perioada de „free trial” a fost redusă de la 3 luni la o singură lună.
O lună de testare este standardul industriei, astfel că Apple nu face decât să treacă la același nivel cu competitorii. Compania americană a încercat, oferind 3 luni de testare gratuită, să accelereze adopția serviciului.
CITEȘTE ȘI Spotify a depășit scandalul dezinformărilor fără să piardă utilizatoriApple Music a folosit perioada de trial de 3 luni încă de când a fost lansat și renunță la ea acum, după mai bine de 6 ani.
În continuare, Apple oferă o perioadă de testare de 6 luni pentru Apple Music la achiziția unuia dintre produsele audio ale companiei, precum căștile AirPods sau difuzoarele HomePod.
Prețul serviciului rămâne neschimbat. În România, sunt disponibile trei abonamente: Student (10 lei pe lună), Individual (20 lei pe lună) și Family (30 lei pe lună, până la 6 persoane).