Alături de impresionantele rezultate financiare ale ultimului trimestru, șefii Netflix au oferit și câteva informații interesante despre modul în care este folosită platforma de streaming și planurile de viitor.
În medie, abonații Netflix petrec zilnic două ore urmărind conținutul disponibil, susțin reprezentanții companiei. Fără să ofere mai multe detalii, aceștia spun că indicatorul în discuție a crescut față de anul trecut.
O altă informație interesantă o reprezintă faptul că țările mari contribuie cu mai puțin de 10% din nivelul total de folosire al platformei.
CITEȘTE ȘI Spotify introduce suport pentru videoclipuriCu toate astea, șefii Netflix spun că există un mare potențial de creștere în țările mari și că acesta poate fi atins oferind mai mult conținut de calitate.
„Crearea conținutului pentru un public atât de larg și diferit, este dificilă. De aceea, alte platforme, lipsite de amploarea conținutului nostru, caută din ce în ce mai mult să-și grupeze ofertele”, se arată în scrisoarea Netflix către investitori.
Acesta a fost unul din ultimele trimestre în care Netflix a făcut publice datele despre numărul abonaților. Compania nu va mai oferi aceste informații începând de anul viitor.
În ultimul trimestru, Netflix a dobândit 5,1 milioane de noi abonați, ajungând la 282,7 milioane de abonați. Aproximativ jumătate din abonații noi au ales abonamentul cu reclame și mai ieftin.