Confruntată cu o fluctuație mare de personal în București, mai ales pe poziții entry-level, firma de reparații electro-IT Depanero, deținută de retailerul eMag, a decis să deschidă un nou call center, dar în provincie, la Galați, urmărind astfel să reducă la jumătate durata medie de așteptare a unui apel.
„Decizia deschiderii unui nou call center a venit pe fondul accentuării unei probleme cu care se confruntă întreaga piață și de care nici compania Depanero nu a fost ferită – fluctuația mare de personal, mai ales pe poziții entry-level, cu rate mai ridicate în București comparativ cu alte orașe din provincie. Optimizăm constant serviciile oferite clienților noștri, de aceea suntem convinși că interacțiunea acestora cu Depanero se va îmbunătăți semnificativ în perioada următoare, atât din punct de vedere al rapidității preluării solicitărilor telefonice, cât și al rezolvării situațiilor cu care aceștia se confruntă”, spune Adrian Antohi, director general Depanero.
În prezent, în call center-ul Depanero sunt înregistrate peste 30.000 de apeluri pe lună, a căror durată medie de așteptare este de 2 minute. Ca urmare a deschiderii noului call center din Galați, Depanero estimează că durata medie de așteptare pentru un apel va scădea sub 1 minut, în perioada următoare.
CITEȘTE ȘI Imobiliare.ro: În România există o nevoie disperată de a construi locuințeNumărul angajaților din noul call center, acum de 12 persoane, poate fi suplimentat în viitor, în funcție de nevoile de business și de necesitatea extinderii.
Compania a fost fondată în 2010 și este deținută de cel mai mare retailer din România, eMag.