Ovidiu Neag, co-fondatorul Penman.ro, platformă care intermediază servicii de content writing din România, a anunțat, la PROFIT NEWS TV, planurile companiei pentru următorii ani. Urmează ridicarea unei runde de investiții și scalarea la nivel internațional.
„Chiar dacă soluția are o creștere organică, asta nu suplinește puterea pe care o are un startup bine finanțat. Banii îți oferă posibilitatea de a accelera procesul de scalare și, ulterior, cel de internaționalizare. Ne propunem să atragem o primă finanțare de minimum 200.000 de euro. Mare parte din această sumă va merge către dezvoltarea produsului, dar și către PR și sales. După această perioadă ne vom concentra pe atragerea unei noi runde de finanțare de minimum 500.000 de euro pentru scalarea la nivel internațional”, a spus Ovidiu Neag.
Pentru următorii doi ani de zile, acesta și-a propus dezvoltarea produsului până la nivelul în care să poată concura cu alți jucători de pe piețele externe, unde competiția este mult mai acerbă.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
„Nu cred neapărat că vom întâmpina alte probleme față de cele pe care le-am întâmpinat pe plan local. Dar internaționalizarea este în planul nostru de business. Din acest motiv ne-am dat un termen de doi ani de zile în care să reușim să maturizăm produsul. Vom ieși în afară unde vom avea o concurență mult mai acerbă decât pe piața locală”, adaugă Ovidiu Neag, care consideră că principala provocare pentru un antreprenor este construcția echipei, aceasta fiind și fundația business-ului.
„De aici am început și noi, să construim o echipă bună, care să ajute la scalare și mai departe la internaționalizare. Fără această bază orice business se poate prăbuși”, subliniază acesta.
Construcția platformei a început în martie 2020, cu scopul de a rezolva problemele pe care le întâmpină atât creatorii de conținut, cât și companiile care au nevoie de materiale scrise. Până în prezent, 200 de scriitori și 350 de companii s-au înregistrat pe platforma Penman.ro.
CITEȘTE ȘI PROFIT NEWS TV Tremend își anunță planul după ce a fost preluat de gigantul francez Publicis„Fiecare antreprenor care își dorește conținut pierde cel puțin 14% din timp căutând un creator de conținut și ei împreună după ce se găsesc au nevoie de 12 interacțiuni pentru a primi un material bun. Dar totodată antreprenorul are anumite riscuri pe care trebuie să și le asume. După ce ai pierdut 14% din timp căutând un content writer, poți să te trezești cu surpriza că livrabilul nu este corespunzător. De partea cealaltă, un content writer are și el probleme. Spre exemplu, de unde să își găsească clienții sau cum își formează o piață care să îi asigure o subzistență”, explică Ovidiu Neag.