Startup-ul INVOX, care a dezvoltat o soluție de call tracking pentru optimizarea campaniilor de marketing, vrea să-și extindă activitatea pe piețe internaționale începând cu cea de-a doua jumătate a anului. Polonia și Ungaria sunt primele vizate. Pe agenda startup-ului intră și ridicarea unei runde de finanțare.
„A fost un business pe care l-am pornit cu zero investiție. Colegul meu, care a dezvoltat soft-ul, este un programator foarte bun, iar eu am background în marketing și publicitate. Pe parcurs au fost diverse cheltuieli pe publicitate, sedii, salarii, server, hosting etc”, a spus, la PROFIT NEWS TV, Iulian Nițulescu, fondator INVOX.
INVOX are circa 100 de clienți recurenți lunar, iar în total, de la lansarea pe piață, în 2017, și până în prezent circa 570 de afaceri au utilizat soluția. Clienții sunt preoponderent agențiile de publicitate, cu focus pe zona medicală și cea imobiliară.
„În momentul de față avem clienți doar din România, dar scopul nostru este să ieșim și în afară. Pentru prima jumătate a anului ne vom concentra pe România, iar în a doua parte a anului vrem să testăm Polonia și Ungaria, să vedem dacă ne deschidem birouri acolo sau migrăm către alte țări”, mai spune Iulian Nițulescu.
De asemenea, startup-ul vizează și atragerea unei finanțări la finalul acestui an sau începutul anului 2023.
„Avem în plan la finalul acestui an să începem să discutăm cu investitori și eventual să ne ducem și la câteva acceleratoare, unde vom avea șanse mai mari să obținem finanțare pentru a crește mai rapid”, afirmă antreprenorul.
Compania a finalizat 2021 cu o cifră de afaceri de 60.000 de euro, iar pentru anul acesta estimează dublarea afacerilor, la 120.000 de euro.