Felicia și Sorin Bîrsan, fondatorii Sales Partner, o soluție integrată care automatizează procesul de vânzare a unei mașini, lansată în 2019, plănuiesc expansiunea business-ului în străinătate până la finalul anului 2023, au anunțat aceștia la PROFIT NEWS TV.
După doi ani de funcționare, compania a ajuns la o cotă de piață de 9% din vânzările de mașini, un rulaj de 1.000 de mașini vândute pe lună, 10.000 de lead-uri procesate și circa 20.000 de oferte emise lunar.
„Anul viitor ne dorim cel puțin dublarea cotei de piață și vrem să ajungem în anumite zone cheie, pentru a ne putea internaționaliza. În acest sens, vrem să creștem echipa și să dezvoltăm soluția”, spune Felicia Bîrsan, co-fondatoare.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Partea de integrare și comunicare cu producătorii este un alt aspect pe care soții Bîrsan au în plan să îl dezvolte în perioada următoare.
„Industria auto e una dintre cele mai automatizate și standardizate, lucru care cumva anul acesta s-a și văzut în momentul în care au fost diverse variațiuni la nivel mondial, precum criza cipurilor, în care a fost afectată partea de producție de mașini”, precizează Sorin Bîrsan.
Anul acesta, compania a încheiat un parteneriat cu un producător internațional, iar în 2022 vrea să mai integreze în business încă cel puțin doi producători.
„La nivel local nu am ajuns să lucrăm cu producătorii locali, dar asta ne dorim.Ne uităm în următorii ani atât la producătorii autohtoni, cât și la producătorii germani”, mai spune Felicia Bîrsan.
CITEȘTE ȘI PROFIT NEWS TV Blocarea PUZ-urilor începe să se resimtă și pe piața de birouri. Andrei Ianculescu, Cushman & Wakefield Echinox: Nu știu dacă la anul, dar cel puțin în 2023-2024 poate deveni o problemă!Soții Bîrsan au pornit business-ul din fonduri proprii - circa 220.000 de euro au investit până în prezent - iar până la finalul anului 2023 estimează că vor mai investi cel puțin 500.000 de euro în dezvoltarea afacerii.
„Vrem să accelerăm dezvoltarea produsului și, prin urmare, să investim tot mai mult în soluție. Ne căutăm un partener împreună cu care să ducem lucrurile la nivelul următor și să ne internaționalizăm începând cu anul viitor. Planul pe care noi l-am făcut presupune o investiție de minimum 500.000 de euro în următorii doi ani. De asemenea, vrem să fim prezenți în cel puțin două țări europene până la finalul lui 2023”, adaugă Felicia Bîrsan.