Jocurile Lego, înlocuite în Rusia

Jocurile Lego, înlocuite în Rusia
scris 3 oct 2022

Jucăriile multicolore de pe rafturile magazinelor din Rusia pot părea familiare, dar logo-urile strălucitoare în roșu și galben ale Lego au dispărut, fiind înlocuite de Mir Kubikov, sau World of Cubes, transmite Reuters.

Grupul de retail rus IRG a dezvăluit planuri pentru deschiderea a 65 de noi magazine în 20 de orașe, pentru a le înlocui pe cele ale producătorului danez de jucării Lego, care a părăsit țara în urma invadării Ucrainei de către Kremlin, scrie News.ro.

Urmărește-ne și pe Google News
Furnizorii europeni de servicii de telecomunicații sunt pe cale să câștige lupta de un deceniu pentru ca așa-numitele companii Big Tech să plătească costurile de rețea CITEȘTE ȘI Furnizorii europeni de servicii de telecomunicații sunt pe cale să câștige lupta de un deceniu pentru ca așa-numitele companii Big Tech să plătească costurile de rețea
Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

IRG nu este prima firmă care se joacă cu nume noi, deoarece un șir de mărci occidentale binecunoscute și-au închis operațiunile în Rusia din cauza conflictului.

Fostele restaurante McDonald's s-au redeschis sub numele de Vkusno & tochka, sau ”Pur și simplu gustos”, în iunie, în timp ce noii proprietari ai cafenelelor Starbucks au optat pentru Stars Coffee.

Lego a declarat în iulie că și-a reziliat contractul cu francizatul său IRG, care deținea și opera 81 de magazine în numele său.

IRG (Inventive Retail Group) a declarat joia trecută că noile sale magazine vor vinde cuburi oficiale Lego ”achiziționate prin importuri paralele și alți furnizori”, alături de alte jucării.

”Noul lanț de magazine va apărea în locul magazinelor Lego certificate”, a spus IRG într-un comunicat.

Lego a declarat că nu mai este afiliată la IRG, nu a livrat produse în Rusia din martie 2022 și nu sprijină și nu facilitează vânzările de produse Lego în Rusia.

”Am luat măsuri pentru a crește vizibilitatea și controlul asupra oricărei activități potențiale de revânzare de către clienții noștri existenți din afara Rusiei, inclusiv prin adăugarea unor clauze suplimentare la contractele retailerilor”, a spus Lego într-un comunicat de vineri.

Numeroase mărci occidentale au plecat de când Rusia a trimis trupe în Ucraina, pe 24 februarie, în ceea ce Moscova numește ”operațiune militară specială”.

Multe dintre companii și-au exprimat opoziția față de acțiunile Rusiei în Ucraina, iar altele au indicat o întrerupere gravă a lanțului de aprovizionare.

Magazinele World of Cubes au început deja să se deschidă, iar lanțul complet va fi pus în funcțiune până la sfârșitul lunii octombrie, a spus IRG.

Separat, cotidianul Kommersant a scris că Dmitri Azarov, anterior proprietarul majoritar al magazinelor rusești ale retailerului britanic de cosmetice Lush, a lansat o altă companie, ”List”, și a început să solicite mărci comerciale sub marca ”Relish” pentru produse, inclusiv cosmetice, săpunuri si lotiuni.

viewscnt
Afla mai multe despre
lego
rusia
world of cubes