Piața beneficiilor acordate angajaților, în care sunt incluse tichetele de masă, tichetele cadou, tichetele de creșă și cele de vacanță, depășește 1,3 miliarde euro, a declarat miercuri Elena Pap, director general Up România, companie specializată în soluții de motivare a angajaților. Aceasta subliniază că în sumă nu sunt incluse tichetele de vacanță acordate din acest an și angajaților din sistemul bugetar.
Up România a lansat platforma Up Achiziții www.up-achizitii.ro, un serviciu adresat companiilor mici și mijlocii cu scopul de a le facilita acestora interacțiunea cu furnizori de produse și servicii, scrie News.ro
România este prima țară din grupul Up care lansează acest proiect, planul fiind de a replica modelul și în alte țări. Aplicația a fost dezvoltată în Turcia și a presupus o investiție de 1,5 milioane euro, efectuată de grupul francez Up.
CITEȘTE ȘI VIDEO & FOTO Noul SUV Arkana, dezvoltat pe platforma Dacia Duster, a fost prezentat la Moscova”În această lună de teste, am văzut că apetitul firmelor este unul mare. Nu ne-am pus problema că proiectul nu ar merge. Suntem încrezători că lucrurile vor merge bine”, a declarat miercuri Elena Pap, într-o conferință de presă.
Prin această mișcare, Up își diversifică activitatea, devenind un hub de servicii pentru companii.
În 16 ani de activitate în România, Up România și-a construit un portofoliu de clienți format din peste 15.000 de IMM-uri și 750.000 de angajați.
„Din interacțiunea constantă cu clienții am ajuns să cunoaștem foarte bine situațiile cu care se confruntă, una dintre ele fiind resursele importante pe care o firmă trebuie să le aloce pentru achiziții. Ne-am dat seama că noi putem face legătura dintre companii și furnizori, că putem fi o verigă importantă în această zonă și am decis să ne implicăm cu toată energia în acest proiect”, a mai spus Elena Pap.
Până la sfârșitul anului, compania va avea încă 3-4 clienți.
”Banii vin din parteneriatele cu furnizorii de top”, adaugă ea.
Cu ajutorul platformei, companiile pot cumpăra, pentru început, articole de birotică și papetărie, apă și servicii de curierat, cu reduceri de până la 60% în funcție de serviciile și volumele alese.
Compania va extinde ulterior gama de produse la carburanți, printr-un parteneriat cu MOL Romania, și pe segmentul sigurărilor generale și medicale. În prezent, furnizorii sunt reprezentați de Fan Courier pentru curierat, Austral pe segmentul de papetărie și H2On pentru apă, cafea și ceai.
Platforma Up Achiziții susține că simplifică și eficientizează activitatea IMM-urilor, principalele avantaje fiind că acestea vor primi o singură factură la contractarea de produse și servicii multiple, nu vor mai fi obligate să aloce resurse umane pentru a centraliza ofertele furnizorilor și pentru a plasa comenzi, iar plățile se fac la termen, cu efecte benefice asupra cash-flow-ului.
De cealaltă parte, furnizorii nu se mai confruntă cu o piață greu de accesat, potrivit companiei.
„Pentru început, furnizorii vor fi din zona serviciilor de curierat, apă/cafea/ceai, birotică și papetărie, dar ne vom dezvolta și pe segmentul benzinăriilor, asigurărilor și abonamentelor medicale. Important de menționat este că am negociat cu furnizorii reduceri pentru clienții platformei Up Achiziții, care pot ajunge la 60%, în funcție de serviciile și volumele achiziționate”, a adăugat Elena Pap.
Grupul Up este un grup internațional prezent în 19 țări.
Up România face parte din Grupul Up și deservește peste 20.000 de clienți și 750.000 de beneficiari. Cu o prezență de 16 ani în România, compania oferă instrumente de motivare și soluții financiare avantajoase pentru performanța business-ului companiilor.