Turismul pentru tatuaje, noul mod în care milenialii și generația Z își planifică vacanțele

Turismul pentru tatuaje, noul mod în care milenialii și generația Z își planifică vacanțele
scris 20 iul 2023

„Tattourismul” este o tendință începută de Generația Z și de mileniali. Mulți dintre ei călătoresc pentru a avea ocazia de întâlni un tatuator renumit și faimos pe rețelele de socializare, arată o analiză Wall Street Journal. Uneori, listele de așteptare ale acestor tatuatori se întind de la luni până la ani de zile.

Potențialul de a crea o legătură cu o destinație l-a determinat pe Andy Glickman să devină un tattourist. Hair stylistul și profesorul de yoga în vârstă de 32 de ani din Philadelphia are o stea a lui David tatuată în urma unei călătorii în Israel, unde a aprofundat moștenirea sa evreiască, arată G4Media.ro.

Urmărește-ne și pe Google News
Sectorul hotelier din Constanța este subdezvoltat, cu doar o unitate sub un brand internațional. Nu există niciun hotel de 5 stele cu peste 150 camere. 3 noi hoteluri vor fi însă afiliate unor nume mari CITEȘTE ȘI Sectorul hotelier din Constanța este subdezvoltat, cu doar o unitate sub un brand internațional. Nu există niciun hotel de 5 stele cu peste 150 camere. 3 noi hoteluri vor fi însă afiliate unor nume mari
Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

În timpul unei călătorii în Chiang Mai, Thailanda, el a primit un tatuaj Sak Yant de la un călugăr budist, o încercare de a-și întări spiritualitatea.

În mod similar, Rachel Ahrnsen (30 de ani, Cincinnati, Ohio) a căutat Razzouk Tattoo din Ierusalim, un magazin care tatuează pelerini încă din secolul al XIV-lea. „E grozav să te simți conectat la oamenii de acum sute de ani, care au fost tatuați cu același desen”, a spus Ahrnsen, care a ales un desen Love and Family cu imagini de copaci și păsări.

Hotelurile și liniile de croazieră au luat act de acest nou tip de călătorie. În 2019, Moxy Hotels, o filială a Marriott care se adresează tinerilor, a semnat cu artistul tatuator Jonathan „JonBoy” Valena (printre ai cărui clienți se numără Justin Bieber și Kendall Jenner) pentru o rezidență exclusivă la hotelul lor din Times Square.

Ofertele de croazieră la bord ale Virgin Voyages includ acum un magazin de tatuaje curatoriat de World Famous Tattoo Ink, care are o jumătate de milion de urmăritori pe Instagram.

Universal Air vrea să aibă în România un hub aerian CITEȘTE ȘI Universal Air vrea să aibă în România un hub aerian

Frank Webber, SVP of Fleet Operations al Virgin Voyages, a avut această idee după ce a mers la un cunoscut artist tatuator din Miami Beach și a aflat că mulți călători veneau înainte sau după o croazieră pentru a-și face un tatuaj care să le amintească de vacanță.

Prietenii care marchează o vacanță împreună făcându-și același tatuaj își vor aminti mereu de acel moment ori de câte ori se vor vedea. Cristina Ferucci, o producătoare în vârstă de 25 de ani de la o agenție de marketing din N.Y.C., și trei prietene și-au făcut tatuaje cu stele identice la Londra, în luna mai, pentru a simboliza prietenia lor și o călătorie amânată în pandemie. „Aveam nevoie de ceva care să semnifice și să țină acest moment împreună pentru totdeauna”, a spus ea. „Este mic, dar este cea mai bună amintire”.

viewscnt
Afla mai multe despre
turism
tatuaje