Platforma de rezervări hoteliere Go Hotels, care reunește peste 700 de hoteluri din România și Republica Moldova, și totodată divizie a agenției de turism Go Travel, își va extinde anul viitor procesul de contractare și distribuție în șapte noi țări: Bulgaria, Ungaria, Serbia, Muntenegru, Albania, Bosnia și Macedonia.
"Platforma de rezervări hoteliere Go Hotels, care reunește peste 700 de hoteluri din România și Republica Moldova. În 2021 își va extinde procesul de contractare si distributie în 7 noi țări: Bulgaria, Ungaria, Serbia, Muntenegru, Albania, Bosnia, Macedonia", a anunțat compania.
Go Travel este una dintre cele mai puternice agenții de turism din România, cu o experiență de 28 de ani în corporate travel. Cifra de afaceri a înregistrat aproape 27 de milioane de euro în 2019, în creștere cu 20% față de 2018. Sediilor din București și Chișinău s-a alăturat anul acesta un nou punct de lucru în Constanța, diversificând liniile de business ale companiei, scrie News.ro.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Agenția a înființat, în acest an, Go Hotels, o divizie specializată ce se poziționează ca un wholesaler regional pe segmentul de rezervări hoteluri, prezentând soluții atât pentru segmentul corporate, cât și pentru cel de leisure. O platformă specifică acestui segment de business oferă acces către un mix complex de hoteluri contractate direct și un portofoliu consolidat de hoteluri atrase prin parteneriate cu cei mai mari furnizori globali.
”În acest context global dificil, multe companii de turism au decis să își restructureze activitatea, intrând într-un proces de autoconservare, în așteptarea unor vremuri mai prielnice activității noastre. Echipa Go Travel a ales însă să materializeze noi oportunități de dezvoltare, prin investiții în produse noi, adaptându-se cu agilitate și optimism la condiții de viitor impredictibil si incert”, declară Codruța Popescu, managing director al Go Travel.
Go Hotels este un furnizor regional, contractor pentru bedbank-uri internaționale și clienți corporate.
"Această perioadă excepțională a generat multe provocări, dar și oportunități pe măsură. Mindset-ul corect și viziunea strategică pe termen mediu și lung vor face diferența în piață și vor pregăti organizația pentru etapa viitoare. Cred foarte mult în digitalizarea și automatizarea proceselor, în promovarea hotelurilor prin intermediul tehnologiei. Go Hotels este un proiect ambițios, ce va asigura noi canale de distribuție pentru partenerii noștri”, afirmă Iulian Beiu, director Go Hotels.
Pentru lansarea diviziei Go Hotels, s-au asigurat surse de finanțare de peste 100.000 de euro în anul 2020 și sunt în derulare proiecte ce presupun investiții în tehnologie în valoare de peste 60.000 de euro în primul trimestru al anului 2021.
La ora actuală, Go Hotels gestionează un portofoliu de peste 700 de hoteluri contractate direct (în România și Republica Moldova), cu planuri tarifare negociate pentru clienți corporate și revânzători (tour operatori și agenții de turism).
Go Hotels negociază condiții comerciale adaptate situației prezente, oferind accesul partenerilor la peste 1 milion de hoteluri, 24.000 de rute de transfer și 18.000 de activități.
"Go Hotels are o abordare regională, consolidând puterea de negociere și contractare într-un hub regional, urmând ca în 2021 portofoliul de hoteluri contractate direct să depășească 1.000 de unități de cazare, prin extinderea procesului de contractare si distributie în 7 noi țări: Bulgaria, Ungaria, Serbia, Muntenegru, Albania, Bosnia, Macedonia", precizează compania.
În plus, Go Travel a diversificat oferta leisure adresată clienților corporate, lansând o platformă dedicată, în care clienții găsesc toate serviciile într-un singur loc: hotel, zbor, pachete turistice și chiar rezervări de grupuri.
Pentru clienții corporate, Go Travel a lansat Go Travel app, o aplicație ce permite comunicări și alerte în timp real. Aplicația este destinată atât gestionării itinerariilor rezervate, cât și căutării și rezervării serviciilor suplimentare.
De asemenea, Hotelbeds, cel mai mare distribuitor de unități de cazare din lume în regim B2B și partener Go Travel, lansează o campanie globală și anunță că, pentru rezervări efectuate în perioada 23 noiembrie – 6 decembrie, se oferă discount-uri de până la 60% aplicate tarifelor flexibile, valabile pentru check in-uri până la sfârșitul anului 2021.
În această campanie participă peste 6.000 de hoteluri, incluzând brand-uri internaționale ca Hilton, Accor, Hyatt, Marriott, Oyo, Best Western, Four Seasons, Barcelo, Melia, Be Live, IHG, Radisson, Wyndham și Carlton. 38 de hoteluri din România (București, Brașov, Cluj, Iași și alte orașe importante din țară) s-au alăturat inițiativei Hotelbeds.