Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului (MEAT) a demarat o campanie de promovare outdoor a României, care se desfășoară în orașele Varșovia și Cracovia din Polonia, arată termene.ro.
Obiectivul campaniei este acela de a crește vizibilitatea României ca destinație turistică și de a genera un volum semnificativ de turiști și interes din partea turiștilor polonezi.
Unde se face promovarea
Campania de promovare outdoor a României se va desfășura timp de 30 de zile și va include:
- un mesh în cadrul Aeroportului Cracovia,
- un ecran digital în stația de autobuze din Cracovia,
- un total de 1.854 ecrane digitale (în 309 tramvaie) și 400 ecrane LCD (în 175 de autobuze) în Varșovia,
- precum și postere cu autocolant distribuite în 54 de autobuze,
- alături de ecrane digitale în principalele gări din Varșovia, inclusiv Gara Centrală, Gara de Vest și Gara de Est,
- precum și amplasarea a 29 de ecrane digitale în zona emblematică Varșovia Rotunda, una dintre cele mai renumite și aglomerate locații din oraș.
Atragerea turiștilor polonezi
„Prin intermediul acestei campanii outdoor în Varșovia, înainte de târgul internațional de turism TT Warsaw, care se desfășoară în perioada 29 noiembrie – 1 decembrie 2024, se urmărește consolidarea poziției noastre pe piața turistică internațională și atragerea atenției publicului polonez către România”, precizează reprezentanții ministerului.
Această inițiativă reprezintă o oportunitate excelentă de a valorifica conexiunile aeriene directe și de a spori sosirile de turiști din Polonia, sprijinind astfel touroperatorii, agențiile de turism și companiile aeriene ce își desfășoară activitatea în această țară.
Campania se desfășoară în contextul în care Polonia este unul dintre cei mai importanți parteneri comerciali ai României din regiune, anul 2024 marcând 105 ani de la stabilirea relațiilor diplomatice dintre România și Republica Polonă.