Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului (MEAT) realizează până pe 15 iulie o campanie de promovare outdoor a României în Hamburg, Berlin, Munchen, Frankfurt – Germania, prin colantarea a 625 de taxiuri, campanie ce se desfășoară în contextul Campionatului European de Fotbal.
”Astfel, România va beneficia de o expunere semnificativă, nu doar în rândul turiștilor din Germania, dar și în rândul potențialilor turiști din întreaga Europă care participă la acest campionat. Colantarea taxiurilor oferă o expunere extinsă a brandului de țară către un public larg, iar designul creativ al colantării poate genera un impact vizual puternic și poate atrage atenția publicului într-un mod distinctiv”, au transmis oficialii Ministerului Economiei.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Potrivit acestora, fiecare imagine are un cod QR unde se regăsește broșura generală a României în limba germană, cu ajutorul căreia vizitatorii vor obține informații relevante despre diferitele destinații din România.
”Prezența noastră pe piața germană vine totodată și în sprijinul touroperatorilor, agențiilor de turism interesate și companiilor aeriene ce desfășoară deja o importantă activitate în această țară”, a mai transmis sursa citată.
Potrivit datelor transmise de Ministerul Economiei, Germania este considerată ca fiind o piață prioritară, iar conform ultimelor date publicate de Institutul Național de Statistică, aceasta ocupă primul loc în clasamentul statelor emițătoare de turiști în anul 2023, cu un număr de 218.300 sosiri în anul 2023.