Turoperatorul Cocktail Holidays a înregistrat un volum de vânzări de peste 18 milioane de euro în 2017, cu 10% mai mult față de 2016, și estimează că anul acesta va avea o creștere de 15% a vânzărilor. În acest an, agenția lansează circuite în SUA, Iordania, Brazilia, Hong Kong & Macao, Singapore, consolidează operarea pe charter în destinațiile Sharm El Sheikh și Tenerife și mizează pe creșterea turismului individual.
Cele mai solicitate destinații operate cu zboruri charter din oferta Cocktail Holidays au fost Sharm El Sheikh (Egipt), Tenerife (Spania) și insulele Zakynthos și Creta-Chania (Grecia), numărul turiștilor deserviți crescând cu 10% anul trecut. Pentru vacanțele lor, cel mai des au ales hotelurile de patru și cinci stele, hotelurile noi, ori pe cele cu multe facilități SPA sau all inclusive.
Pentru un sejur de șapte nopți în Grecia au plătit în medie 470 de euro/persoană, 530 de euro/persoană pentru a se relaxa în Turcia, și 610 euro/persoană pentru Spania.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
În acest an, Cocktail Holidays mizează în continuare pe Sharm El Sheikh și Tenerife, pe Croația și pe destinațiile tradiționale Spania, Grecia, Turcia. Pentru al treilea an consecutiv, Cocktail Holidays va opera, în lunile mai și septembrie, vacanțe cu zbor charter în Muntenegru. De altfel, acestea sunt și cele mai rezervate destinații în perioada de Early Booking, care se încheie pe 31 martie.
Compania își diversifică oferta de circuite în 2018, oferind programe de cel puțin opt zile în Statele Unite ale Americii, Iordania, Brazilia, Singapore și Iordania, cu tarifele de la 850 de euro/persoană. În același timp dezvoltă segmentul de turism individual prin vânzarea de cazări celor care preferă să călătorească pe cont propriu. Turoperatorul are în ofertă hoteluri în 17 țări din Europa, Asia, Africa și America în care organizează și vacanțe pe zbor de tip charter ori circuite.
Prețurile pentru o noapte de cazare încep de la 18 euro/persoană la un hotel de 3 stele, în regim self-catering. Cererea de cazări s-a dublat în 2017, față de anul anterior, și se estimează că în 2018 va reprezenta 20% din vânzările turoperatorului.
Brandul Cocktail Holidays a apărut în urmă cu 11 ani, compania care îl deține, Prompt Service Travel Company fiind înființată în 1993 de Adriana Goicea, director general al Cocktail Holidays, cu o experiență de peste 25 de ani în turism.