Federația Patronatelor din Industria Ospitalitătii din România a anunțat startul unei campanii de promovare a destinațiilor de vacanță din România, însă bugetul alocat este prea mic, anunță Agenția de presă Rador, care citează Radio Constanța.
Reprezentanții patronatelor din această industrie, reuniți la începutul acestei săptămâni la Constanța, au anunțat deja startul unei campanii de promovare a destinațiilor de vacanță din România.
„Ne luptăm cu autoritățile să dezvoltăm această industrie, ne-am format tocmai datorită faptului că nu am avut o susținere puternică din partea lor și acum am încercat să promovăm, dar în discuțiile pe care le avem ne gândim și la parteneriate publice-private, care să dezvolte infrastructuri și care să promoveze și la un alt nivel tot ceea ce înseamnă turism românesc“, susține Călin Cosma reprezintă Patronatul Industriei Ospitalității din Transilvania.
„Este pentru prima oară când, în ultimii 30 de ani, susțin că trebuie să ne întoarcem puțin în timp și să ne amintim cu drag de vremurile copilăriei, atunci când veneam pe litoral și litoralul nostru era plin de turiști români și turiști din Europa de Est, într-adevăr, și din Germania democrată. Va trebui să facem eforturi considerabile pentru a readuce turiștii străini și turiștii din toate zonele României, pentru că suntem români și să nu uităm că nimeni în afară de noi nu știe să se promoveze mai bine. Vom pune cu toții umărul și vom căuta să să reînviem turismul românesc. Va trebui o mare promovare și să încercăm cu toții să punem mărul la un litoral mai bine aranjat, mai curat și cu o promovare mai bună“, a transmis Marius Bănică, cel care reprezintă Patronatul din zona Olteniei.
Ei cer bugete rezonabile pentru promovare, comparabile cu ale vecinilor noștri care au performat în turism.
„Haideți să vă spun un lucru noi avem 1,4 milioane de lei buget de promovare la nivel de România, 1,4 milioane de lei cred că nu putem să promovăm nici trei hoteluri de aici, ce vorbim?! Dacă noi nu punem mâna să ne adunăm și să ne unim un pic pentru țărișoara asta, putem să uităm că avem turism aici. (…) „În primul rând, va trebui să ne uităm în jurul nostru să vedem cum a fost promovată Bulgaria, cum a fost promovată Grecia și de acolo să luăm exemple și cei care conduc Ministerul Turismului să ne ajute pentru a reuși să promovăm cât mai bine litoralul românesc și muntele, pe care nu trebuie să-l uităm în nicio clipă, nici vara, nici iarna”, susține Călin Cosma.