Conform unui studiu realizat de cunoscutul site de rezervări Booking.com, nu mai puțin de 30% dintre angajați ar fi dispuși să accepte inclusiv un salariu mai mic dacă job-ul presupune mai multe călătorii de afaceri.
Conform secțiunii dedicate călătoriilor în interes de serviciu a cunoscutului seriviu de rezervări Booking.com, angajatorii subestiează importanța pe care acest gen de călătorii o are pentru agajați.
“Călătoriile de afaceri nu mai sunt văzute ca un inconvenient ori ca timp pierdut de către angajați, ci ca o oportunitate pentru a descoperi orizonturi noi și inspirație“ susține Ripsy Bandourian, Director of Product Development al Booking.com for Business.
CITEȘTE ȘI Castelul Bran a fost vizitat anul trecut de aproape 800.000 de turiști, în creștere cu 27%De aceea, un procent însemnat din angajați își doresc atât de mult să călătorească, încât sunt dispuși să accepte un salariu mai mic, dacă angajatorul le oferă această posibilitate.
Sondajul realizat pe un eșantion de 12.781 de persoane din 13 țări arată că 49% dintre cei chestionați au profitat pentru a vizita și alte orașe în afară cel în care erau stabilite întâlnirile de afaceri.
Sondajul mai relevă că, pe baza cifrelor din ultimul an, Budapesta este orașul european care înregistrează cea mai mare creștere a turismului de afaceri. Într-un top 10 al destinațiilor de bunsiness cu cea mai mare creștere a numărului de turiști întocmit de Bookking.com se regăsesc:
1 Shanghai
2 Tokyo
3 Bangkok
4 Guangzhou
5 New York
6 Budapesta
7 Singapore
8 Hong Kong
9 Praga
10 Amsterdam