În cadrul unei conferințe de presă restrânse, Airbnb a prezentat jurnaliștilor prezenți un set de facilități pentru colaborare în domeniul turismului.
Popularul serviciu de închiriere online a locuințelor personale, Airbnb, încearcă să-și extindă focusul dincolo de simpla găsire și închiriere a unei cazări, către alte aspecte care țin de călătorii și care-i pot crește veniturile.
Airbnb lucrează în prezent la mai multe funcții de colaborare ce vor permite persoanelor care merg împreună într-o vacanță să contribuie cu idei privind diverse aspecte legate de cazare, vizitarea obiectivelor turistice sau cele mai bune restaurante din zonă.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Viitoarea facilitate va fi integrată cu Google Places, de unde vor fi extrase informațiile și imaginile legate de obiectivele adăugate de utilizatori.
Cei care urmează să călătorească împreună vor putea contribui cu idei și informații la o listă comună de vacanță. Spre exemplu, un utilizator ar putea sugera o altă cazare, mai avantajoasă, iar ceilalți ar putea comenta sau veni cu propriile variante.
Cei de la Airbnb nu au oferit o estimare pentru lansarea acestor facilități.
În ultimii ani, a fost din ce în ce mai vizibilă extinderea focusului companiei americane de la rezervarea cazărilor către alte aspecte ce țin de turism, precum restaurante, concerte, servicii exclusiviste și altele.
Reprezentații companiei spun că paradigma Airbnb se va schimba de la „unde voi sta” la „ce voi face”.