Agenția de turism Bonjour reacționează la comunicatul prin care Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) și Comisariatul Regional pentru Protecția Consumatorilor București-Ilfov au anunțat că au câștigat definitiv procesul intentat de agenție prin care se solicita anularea procesului verbal de constatare a contravenției, întocmit în 2022, și că Tribunalul București a respins definitiv, ca nefondat, apelul declarat împotriva sentinței pronunțată de instanța de fond, prin care s-a reținut faptul că nici până la momentul pronunțării, "Agenția de Turism nu a restituit contravaloarea pachetelor turistice vândute și anulate ulterior".
Agenția transmite că a fost formulată cerere de revizuire împotriva a patru hotărâri judecătorești.
Mesajul agenției de turism poate fi văzut AICI
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) și Comisariatul Regional pentru Protecția Consumatorilor București-Ilfov au anunțat anterior că au câștigat definitiv procesul intentat de Agenția de Turism Bonjour (SC Bonjour International Tour SRL), din Capitală, prin care se solicita anularea procesului verbal de constatare a contravenției, întocmit în 2022.
"Precizăm că, la acel moment, după patru acțiuni de control desfășurate timp de șase luni, în urma cărora operatorul economic a fost sancționat cu 51.000 de lei, amenzi, și dispunerea măsurii complementare de restituirea contravalorii pachetelor turistice vândute și anulate ulterior, comisarii CRPC București-Ilfov au constatat neîndeplinirea, repetată, a prevederilor acesteia.
Ca atare, pentru că, în acest interval de timp, Agenția de Turism Bonjour nu a restituit consumatorilor contravaloarea pachetelor turistice contramandate deja, iar între timp a continuat să vândă altele, anulând ulterior cursele de avion, a fost dispusă închiderea unității și au fost sesizate organele de cercetare penală asupra întregii situații. Ulterior, agenția a contestat, în instanță, actul administrativ, solicitând anularea acestuia", se menționează într-un comunicat al ANPC, citat de Agerpres și News.ro.
Pe 21 martie 2024, Tribunalul București a respins definitiv, ca nefondat, apelul declarat de Agenția de Turism Bonjour (SC Bonjour International Tour SRL) împotriva sentinței pronunțată de instanța de fond, prin care s-a reținut faptul că nici până la momentul pronunțării, Agenția de Turism nu a restituit contravaloarea pachetelor turistice vândute și anulate ulterior, mai transmite sursa citată.
Agenția de turism Bonjour Tour, cu sediul în București, și-a cerut insolvența în vara anului trecut, printr-o acțiune formulată împotriva firmei de unul dintre cei doi acționari, precizând atunci că situația fiecărui turist-client va fi tratată în mod individual de către lichidatorul judiciar.
CITEȘTE ȘI FOTO Fundația Pro Economica, având sprijinul Guvernului Ungariei, aduce în România și un hotel Hampton by HiltonÎn octombrie 2022, Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a decis închiderea temporară a agenției de turism Bonjour International din București, pe șase luni, pentru nereguli repetate, printre care nerestituirea contravalorii pachetelor turistice contramandante, vânzarea altor pachete și anularea curselor de avion.
ANPC a precizat atunci că în ultimele șase luni a amendat agenția de turism cu peste 50.000 de lei.
VEZI AICI mesajul de atunci al agenției de turism