Tranzacția prin care proprietarii Romprix Exim, Cristian Dobrotă (80%) și Pierpaolo Filippi (20%), vând producătorul de etichete autoadezive și ambalaje flexibile către grupul german All4Labels Global Packaging, una dintre cele mai mari companii de soluții de ambalare la nivel mondial, a intrat în analiza Consiliului Concurenței.
Romprix este prezent pe piață de 28 de ani, cu spații proprii în Pantelimon (producție, depozite, birouri), Timișoara și Sibiu (depozite, birouri) și puncte de lucru în Arad, Bacău, Brașov, Brăila, Constanța, Deva, Iași, Odorheiu Secuiesc, Pitești, Târgu Mureș, acoperind livrări în toate județele țării, relevă date analizate de Profit.ro.
Anul trecut, compania a avut afaceri de 122,9 milioane lei și un profit net de 7,5 milioane lei, cu 244 angajați.
Grupul german are 43 fabrici la nivel global și venituri anuale de peste 750 milioane euro, cu circa 4.000 angajați.