Lanțul de magazine de bijuterii de lux Teilor, cu prezență în regiunea Europei Centrale și de Est, își continuă expansiunea internațională prin deschiderea celui de-al patrulea său magazin din Ungaria.
Acesta are o suprafață totală de 150 mp, fiind cel mai mare magazin Teilor de până acum, și este situat în Budapesta, precum celelalte trei magazine ale rețelei din această țară.
„Consolidarea brandului Teilor pe piețele internaționale este parte din misiunea noastră, aceea de a deveni un brand de lux cunoscut la nivel global. În acest moment, strategia echipei are în vedere concentrarea pe regiunea Europei Centrale și de Est”, a declarat Willy Dicu, CEO al Teilor.
Noul magazin Teilor este situat în Westend Shopping Center, acesta fiind centrul comercial cu cel mai mare trafic din Budapesta, precum și unul dintre cele mai importante mall-uri la nivelul regiunii Europei Centrale și de Est. În prezent, numărul angajaților Teilor din Ungaria este de 16, dintre care patru angajați alcătuiesc personalul magazinului nou-deschis.
Având în vedere contextul economic, politic și social extern, și nevoia de poziționare a brandului, Teilor se concentrează, în această perioadă, pe consolidarea prezenței pe piețele deja existente:România, Polonia, Ungaria, Bulgaria și Cehia.
Începând cu anul 2025, Teilor va explora extinderea în Germania, Austria, Slovacia și alte piețe, vizând deschiderea de magazine noi în locații premium.
Teilor este un lanț internațional de magazine de bijuterii de lux cu o tradiție de 25 de ani. Prezent în România, Polonia, Ungaria, Bulgaria și Cehia, Teilor deține 65 de magazine fizice și o prezență online puternică prin intermediul platformelor sale de eCommerce.