Omul de afaceri turc Omer Susli, care în vara anului trecut a vândut rețeaua de bricolaj Praktiker către grupul britanic Kingfisher, unul dintre liderii pieței de bricolaj și amenajări interioare din Europa și compania-mamă a Brico Depôt România, lansează luna viitoare, conform informațiilor Profit.ro, un nou lanṭ de magazine pe piaṭa Home & Deco, sub brandul Homelux.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
Primele două magazine vor fi deschise la Ploiești, cu o suprafață de 10.000 metri pătrați, iar ulterior în Focșani, de 6.500 metri pătrați. În paralel va fi deschis și un magazin online.
Ploiești și Focșani sunt două dintre orașele în care Praktiker a închis magazinele, Kingfisher fiind într-un moment de reorganizare a activității și de rebranduire a portofoliului de magazine Praktiker în Brico Depôt, proces estimat a fi încheiat în primele luni ale anului viitor.
CITEȘTE ȘI Tranzacție: Therme se aliază cu Aedificia Carpați, unul dintre cei mai puternici constructori, pentru firma care pregătește un bloc ca investiție proprieÎn 2014, grupul german Praktiker vânduse operațiunile din România derulate de 27 de magazine către Omer Susli.
El este implicat în diferite afaceri, precum producătorul de fibre textile Romtextil, firma specializată in comerṭul cu ridicata al materialelor de construcṭii Search Chemicals, fabrica de cretă măcinată (carbonat de calciu) și transport rutier Tempo Invest, agenṭia de turism Travel Tips.
Susli a fost președinte al Asociației Oamenilor de Afaceri Turci din România (TIAD).
În primăvară, Susli spunea că vrea să ajungă cu brandul Homelux la o rețea de 20 de magazine, într-un interval de 5 ani.