Youni, startup-ul edtech care dezvoltă platforma cu același nume pentru elevii care vor să studieze la universități din străinătate, are în plan să își mărească echipa cu aproximativ 60% în acest an.
Compania are în prezent 8 poziții deschise pentru consultanți în educație, specialiști în marketing și experți în dezvoltarea de business la nível internațional.
Echipa Youni este formată acum din 19 persoane, iar la final de an compania intenționează să își rotunjează efectivele la 30 de angajați.
“Avem oameni foarte valoroși în echipă, dar și planuri ambițioase de extindere a operațiunilor atât la nível național, cât și internațional. Pentru moment căutăm consultanți specializați pe industria de servicii educaționale, dar și executivi care să continue strategia de dezvoltare globală a companiei. În perioada următoare vom deschide roluri pentru programatori, platforma software fiind un teritoriu unde dezvoltarea este continuă”, explică Andrei Nicolae, CEO și co-fondator Youni.
Youni a atras în acest an școlar pentru 63 de elevi ce au aplicat prin platforma sa la universități din Statele Unite burse în valoare totală de 9,1 milioane dolari. Cifrele pentru Europa urmează a fi anunțate în curând.
Youni este o companie 100% românească, fondată în 2017 de antreprenorul Andrei Nicolae. Circa 14.000 de elevi și studenți au beneficiat până acum de serviciile companiei.
În 2020, compania a primit o rundă de investiții totală în valoare de 150.000 de euro de la EGV, Simple Capital și de la Angel Investors, urmată de o a doua rundă în valoare de 550.000 de euro. Fondatorul companiei, Andrei Nicolae, își propune ca, prin intermediul Youni, în următorii 5 ani să ajute 1 milion de elevi să ajungă la universitatea potrivită.