Volumul de colete livrate din UE, la cel mai ridicat nivel. Ce cumpără românii din magazinele online din străinătate

Volumul de colete livrate din UE, la cel mai ridicat nivel. Ce cumpără românii din magazinele online din străinătate
scris 29 apr 2021

Pandemia de COVID-19 a acționat ca un accelerator pentru magazinele online și companiile de curierat, care au investit în extinderea capacității logistice, depozitare, tehnologie și flote. A fost momentul decisiv și pentru multe dintre business-urile exclusiv offline să facă pasul în online și să-și diversifice canalele de vânzări, iar omnichannel a devenit unul dintre conceptele cele mai prezente în strategia jucătorilor din ecommerce în ultimul an. Urmând o strategie de diversificare și extindere, comercianții online au profitat de dezvoltarea segmentului de marketplace din Europa și au accesat acest tip de platforme, atât pe plan local, cât și internațional.

Schimbările de strategie din comerț și focusul sellerilor pe extinderea în online, inclusiv peste granițe, au dus la creșteri exponențiale ale vânzărilor cross-border, care, în România, au ajuns la cel mai ridicat nivel de până acum.

Urmărește-ne și pe Google News
Dacă ar ajunge roboții să dea consultanță, ce vor mai face oamenii? Despre viitorul consultanței, ce cred liderii PwC (III) CITEȘTE ȘI Dacă ar ajunge roboții să dea consultanță, ce vor mai face oamenii? Despre viitorul consultanței, ce cred liderii PwC (III)
Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

Începând din 2020, nivelul comerțului cross-border în rețeaua Coletăria.ro, parte a grupului Packeta, cu cea mai mare rețea de puncte pick-up din Europa Centrală și de Est, a crescut accelerat atât din România în străinătate, dar mai ales în sens invers, din străinătate către România. Vârful a fost înregistrat în primele luni din 2021, când volumul de colete din Uniunea Europeană către România s-a dublat, raportat la perioada similară a anului trecut.

„Comerțul online cross-border bidirecțional își va menține trendul ascendent accelerat pe tot parcursul anului, datorită interesului magazinelor online europene de a se extinde dincolo de granițe. Peste 85% dintre magazinele online care aleg serviciile Coletăria.ro livrează sau au în plan să livreze cross-border. În prezent,  aproximativ 80% din livrările cross-border reprezintă colete care intră în Romania și 20%, expediții dinspre România către U.E.”, spune Alexandr Jeleascov, CEO Coletăria.ro.

Studiu EY: Companiile raportează scăderi ale cifrei de afaceri, însă doar 19% și-au revizuit politica de prețuri de transfer CITEȘTE ȘI Studiu EY: Companiile raportează scăderi ale cifrei de afaceri, însă doar 19% și-au revizuit politica de prețuri de transfer

Pentru anul 2021, estimările Coletăria.ro vizează o creștere de până la 30% din totalul coletelor procesate pe segmentul cross-border.

Estimarea vine în contextul investițiilor făcute de Coletăria.ro în noi linii de transport din România și în echipamente logistice pentru eficientizarea procesării volumelor mari de comenzi, a creșterii de 4 ori a numărului de angajați în ultimul an și integrarea cu platforme de eCommerce Open Source și SaaS-uri.

Ce cumpără românii din magazinele online din străinătate - IT&C și Fashion

În topul produselor achiziționate din România și livrate în străinătate se regăsesc cărți, produse din segmentul Health & Beauty, Fashion, produse pentru copii, jucării, articole sportive, Gaming și accesorii IT.

Viața angajaților și a companiilor în pandemie: O experiență povestită prin ochii consultanței, cu liderii PwC (II) CITEȘTE ȘI Viața angajaților și a companiilor în pandemie: O experiență povestită prin ochii consultanței, cu liderii PwC (II)

În același timp, categoriile cele mai comercializate din străinătate în România sunt: IT&C și Fashion, în mod special, precum și accesorii, gadgeturi, produse Health & Beauty, produse destinate copiilor, articole sportive, Home & Deco și auto - moto.

Coletăria.ro a intrat pe piața din România în urmă cu doi ani.

viewscnt
Afla mai multe despre
coletaria
pachete