CONFIRMARE FOTO Dragoș Constantinescu a fost înlocuit de la conducerea Ursus, principal jucător pe piața locală, cu un irlandez "Transformation Director". Dragoș Constantinescu va fi Managing Director pentru Germania, Austria, Cehia și Slovacia

CONFIRMARE FOTO Dragoș Constantinescu a fost înlocuit de la conducerea Ursus, principal jucător pe piața locală, cu un irlandez "Transformation Director". Dragoș Constantinescu va fi Managing Director pentru Germania, Austria, Cehia și Slovacia

Dragoș Constantinescu

scris 28 apr 2021
Dragoș Constantinescu a fost înlocuit din pozițiile de președinte al Consiliului de Administrație și director general al companiei Ursus Breweries, cel mai mare jucător de pe piața berii din România, atribuțiile acestuia fiind preluate de irlandezul Paul Simon Barnett, director în cadrul grupului japonez Asahi, proprietar al companiei, acum având biroul la Praga. Informația, anunțată anterior de Profit.ro, a fost acum confirmată oficial. Dragoș Constantinescu va fi Managing Director al diviziei care include Germania, Austria, Cehia și Slovacia, parte din grupul Asahi Europe & International.
 
Urmărește-ne și pe Google News
Viitorul nou director al Ursus se recomandă drept "Transformation Director Europe".
Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum
 
Schimbările vor deveni efective din luna iunie. 
Viața angajaților și a companiilor în pandemie: O experiență povestită prin ochii consultanței, cu liderii PwC (II) CITEȘTE ȘI Viața angajaților și a companiilor în pandemie: O experiență povestită prin ochii consultanței, cu liderii PwC (II)

În această lună, în România, la Ursus au mai fost operate unele schimbări, în board, în funcții executive, fiind aduse Iulia Andreșoiu, fost la Unilever, cu experiență de 20 de ani în marketing, și Gabriela Crețu, de 23 de ani la Ursus. Ele vor lucra ca vicepreședinte al echipei de marketing, respectiv vicepreședinte al echipei de vânzări.

Dragoș Constantinescu și-a preluat mandatul la conducerea Ursus în februarie 2019, înlocuindu-l pe Igor Tikhonov, cel care condusese operațiunile companiei în ultimii cinci ani. Igor Thikonov a fost atunci numit Președinte al Kompania Piwowarska, divizia Asahi Breweries Europe Group din Polonia.

Dragoș Constantinescu s-a alăturat companiei Ursus Breweries, venind de la British American Tobacco, unde își începuse cariera în urmă cu 16 ani, ocupând diverse funcții, toate pe plan internațional.

Studiu EY: Companiile raportează scăderi ale cifrei de afaceri, însă doar 19% și-au revizuit politica de prețuri de transfer CITEȘTE ȘI Studiu EY: Companiile raportează scăderi ale cifrei de afaceri, însă doar 19% și-au revizuit politica de prețuri de transfer

El tocmai a fost ales, la începutul acestui an, în funcția de președinte al Asociației Berarii României.

Dragoș Constantinescu este la acest moment Președinte al Ursus Breweries România, dar și Managing Director pentru România și Ungaria în cadrul Asahi Europe & International, tot din februarie 2019.

Irlandezul Paul Simon Barnett este "Transformation Director Europe" al grupului Asahi din ianuarie 2020, după ce anterior a fost, aproape 3 ani, Managing Director al grupului japonez pentru brandurile europene, tot cu biroul în Praga.

CONFIRMARE FOTO Dragoș Constantinescu a fost înlocuit de la conducerea Ursus, principal jucător pe piața locală, cu un irlandez

Anterior el a mai lucrat, printre altele, la SABMiller și Johnson&Johnson.

Cum s-a schimbat mediul de afaceri din România în ultimii 30 de ani: O istorie povestită prin ochii consultanței, cu liderii PwC (I) CITEȘTE ȘI Cum s-a schimbat mediul de afaceri din România în ultimii 30 de ani: O istorie povestită prin ochii consultanței, cu liderii PwC (I)

Asahi Group Holdings, proprietarul Ursus Breweries, trece printr-o perioadă de schimbări la nivel global, în fruntea grupului venind, în urmă cu o lună, un nou CEO, Atsushi Katsuki, acesta anunțând deja, după cum a relatat recent Profit.ro, că vrea să intre în topul celor mai vândute 10 beri din lume cu marca japoneză premium Asahi Super Dry (FOTO mai jos), el văzând o revenire puternică a cererii de bere după ridicarea restricțiilor.

Chiar și după ce a pierdut din cota de piață în Japonia în fața rivalilor și a raportat un profit în scădere cu o treime, Katsuki consideră că obiectivul poate fi atins până în 2030, cu ajutorul unei strategii axate pe consumatorii urbani din Europa și China.

Compania japoneză a fost afectată vizibil de pandemie, în condițiile în care se bazează pe restaurante pentru aproape 50% din venituri, mult mai mult comparativ cu rivalul compatriot Kirin Holdings. Profitul Asahi a scăzut cu 30% anul trecut, iar vânzările cu 2,6%.

VIDEO Profit TV - Să ajutăm business-ul. Alexandru Ciuncan, director UNSAR: Un mediu antreprenorial mai informat este mai rezistent în fața riscurilor. Un plan de asigurări poate face diferența între continuarea activității și declanșarea falimentului CITEȘTE ȘI VIDEO Profit TV - Să ajutăm business-ul. Alexandru Ciuncan, director UNSAR: Un mediu antreprenorial mai informat este mai rezistent în fața riscurilor. Un plan de asigurări poate face diferența între continuarea activității și declanșarea falimentului

Lovitura dată de pandemie s-a suprapus cu o creștere a cheltuielilor cu extinderea afacerilor internaționale la peste 20 miliarde de dolari în ultimii ani.

În 2017, japonezii au preluat mai multe afaceri intrate în portofoliul AB InBev după fuziunea acestuia cu SABMiller, printre care și Ursus Breweries, numărul 1 pe piața berii din România, într-o tranzacție de 7,3 miliarde de euro.

Digitalizarea activităților în siguranță și cu valoare legală CITEȘTE ȘI Digitalizarea activităților în siguranță și cu valoare legală

Datoriile companiei au crescut la șase ori valoarea veniturilor în ultimul an fiscal, după achiziția, în 2019, a subsidiarei australiene a AB InBev, într-o tranzacție de peste 11 miliarde de dolari.

În România, volumul pieței berii s-a menținut, în 2020, la nivelul anului anterior, cu o evoluție de +0.5% în volum, dar ponderea sectorului HoReCa, puternic afectat de restricții, în vânzările de bere a scăzut la 8%, de la 15%.

În 2019, conform ultimelor date disponibile oficial la acest moment, Ursus Breweries a avut afaceri de 1,9 miliarde lei (în creștere de la 1,84 miliarde lei în 2018) și un profit net de 259,2 milioane lei (de asemenea în creștere de la 175,5 milioane lei în anul precedent), cu aproape 1.590 de angajați.

CONFIRMARE FOTO Dragoș Constantinescu a fost înlocuit de la conducerea Ursus, principal jucător pe piața locală, cu un irlandez

viewscnt
Afla mai multe despre
asahi group holdings
asahi super dry
ursus breweries
piata berii
top 10 cele mai vandute beri
pandemie
restrictii pandemie