Vânzările online sunt estimate să ajungă la 6,5 trilioane dolari până în 2023, arată un raport al companiei de logistică și curierat UPS, care precizează că totuși multe companii sunt reticente să desfășoare activități de export din cauza procesului complex de transport transfrontalier.
Comparativ, potrivit grupului de cercetare eMarketer, în anul 2018, vânzările online s-au ridicat la 2,92 trilioane dolari, iar pentru 2019 erau estimate la 3,35 trilioane dolari, scrie News.ro.
„În ciuda creșterii incredibile a vânzărilor e-commerce la nivel global, estimate să ajungă la 6,5 trilioane de dolari până în 2023, multe companii sunt reticente să desfășoare activități de export din cauza procesului complex de transport transfrontalier. Mai specific, companiile mici nu-și permit să piardă clienți din cauza unor taxe neprevăzute. De asemenea, majoritatea IMM-urilor nu dispun de resursele necesare pentru a plăti un expert care să le ajute să se informeze cu privire la cerințele în materie de brokeraj vamal. Noua soluție de la UPS le permite clienților IMM să-și livreze produsele în întreaga lume”, a spus Nando Cesarone, președintele UPS International.
CITEȘTE ȘI Impactul COVID-19 asupra afacerilor online. Lansarea de campanii de promovare – indicată ca soluție pentru a face față noii realitățiUPS a anunțat marți o actualizare majoră a website-ului său, simplificând procesul de realizare a unei expedieri internaționale pentru clienții IMM din 116 țări. Companiile își vor putea notifica clienții cu privire la eventuale costuri adiționale înainte de a face expedierea și vor beneficia de o experiență mai intuitivă atunci când fac expedieri internaționale, de informații utile legate de comerțul transfrontalier, dar și de o gestionare mai eficientă a documentelor.
„În prezent, doar 20% din companiile mici și mijlocii din Europa au activități de export. Doar 1% din toate companiile din Statele Unite desfășoară activități de export, cu precădere în țările vecine. Prin simplificarea procesului de livrare dorim să le arătăm companiilor, în special celor mici, că vânzările internaționale pot fi la fel de simple ca cele interne. Actualizarea implementată va ajuta companiile să fie mai competitive și să evite surprizele, protejându-și, astfel, relația cu clienții”, adaugă Cesarone.
UPS este lider global în domeniul logisticii, cu sediul central în Atlanta, Georgia (SUA), și deservește peste 220 de țări și teritorii din întreaga lume