În contextul pandemiei, Bruxelles-ul pune la bătaie 10 milioane de euro pentru promovarea produselor agroalimentare. Prima dată când Comisia utilizează promovarea ca instrument de reacție la un caz de perturbare gravă a pieței

În contextul pandemiei, Bruxelles-ul pune la bătaie 10 milioane de euro pentru promovarea produselor agroalimentare. Prima dată când Comisia utilizează promovarea ca instrument de reacție la un caz de perturbare gravă a pieței
scris 30 iun 2020

Comisia Europeană a lansat un fond suplimentar de 10 milioane de euro pentru a sprijini activitățile de promovare ale producătorilor agroalimentari afectați de pandemie, mai exact pentru a stimula vânzările de fructe și legume, vin, plante vii, produse lactate și cartofi.

Guvernul a schimbat de urgență Codul Silvic pentru a debloca activitatea Complexului Energetic Oltenia și a facilita scoaterea din fondul forestier a unor terenuri CITEȘTE ȘI Guvernul a schimbat de urgență Codul Silvic pentru a debloca activitatea Complexului Energetic Oltenia și a facilita scoaterea din fondul forestier a unor terenuri
Urmărește-ne și pe Google News

Jumătate din această sumă va fi destinată activităților de promovare desfășurate în comun de către organizații de producători din mai multe țări ale UE, iar cealaltă jumătate, programelor naționale. În ambele cazuri, promovarea poate avea loc fie în interiorul, fie în afara UE, pentru o perioadă de un an. Propunerile pot fi înregistrate până la 27 august 2020.

Este pentru prima dată când Comisia utilizează promovarea ca instrument de reacție la un caz de perturbare gravă a pieței. 

viewscnt
Afla mai multe despre
comisia europeana
fonduri ue
promovare produse agricole
sprijin ue agricultori
pandemie agrcultura
fonduri ce
fonduri promovare