Retailerul suedez de îmbrăcăminte H&M, prezent în România din 2011, a avut vânzări de 962 milioane de coroane suedeze (103 milioane euro) pe piața locală în primul semestru fiscal al anului (1 decembrie 2015 – 31 mai 2016), în creștere cu 16% comparativ cu perioada similară a anului anterior.
În lei, H&M România a raportat o creștere a vânzărilor, încluzând TVA, de 19%, potrivit raportului financiar al grupului.
Luna aceasta, H&M a deschis un nou magazin la Craiova, al doilea din acest oraș și al 46-lea la nivel național. De la începutul anului, retailerul a mai deschis, în România, magazine la Satu Mare, Focșani și Timișoara.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
În mai, grupul suedez a deschis primul magazin pe piața locală sub brandul premium COS, acesta fiind situat pe pe Calea Victoriei, în București.
La nivel mondial, vânzările H&M au crescut cu 5% în perioada decembrie 2015 – 31 mai 2016, la 105 miliarde de coroane suedeze (11,31 miliarde euro*). Compania, fondată în Suedia în 1947, avea, la finele primul semestru fiscal, 4.077 magazine la nivel global, fiind prezentă pe 62 de piețe. În perioada menționată, grupul a deschis 184 de noi magazine și a închis 31, ceea ce reprezintă o creștere a numărului total de magazine cu 153 de unități.
Grupul suedez deține în portofoliu șase branduri: H&M, COS, Monki, Weekday, Cheap Monday și &Other Stories.
*Calculat la cursul mediu în perioada decembrie 2015-mai 2016