Vânzările H&M, declin de 50% în trimestrul al doilea. Circa 18% din magazine rămân închise

Vânzările H&M, declin de 50% în trimestrul al doilea. Circa 18% din magazine rămân închise
scris 15 iun 2020

Vânzările retailerului suedez H&M au avut un declin 50% la nivel global în cel de-al doilea trimestru fiscal (intervalul martie-mai), comparativ cu perioada similară din 2019, pe fondul restricțiilor impuse în contextul pandemiei COVID-19. 

Vânzările nete ale companiei au însumat 28,7 milioane de coroane suedeze (3,1 miliarde de dolari) în perioada analizată. În pofida declinului abrupt față de anul precedent (-50%), vânzările au fost ușor peste estimările analiștilor consultați de Reuters, care anticipau că acestea vor însuma 27,5 miliarde de coroane.

Urmărește-ne și pe Google News

Potrivit companiei, vânzările din primele 13 zile ale lunii iunie sunt cu 20% sub cele înregistrat cu un an în urmă.

Acțiunile companiei au scăzut cu circa 26% de la începutul anului.

Hornbach - salt al veniturilor, dar perspectiva este prudentă din cauza coronavirus CITEȘTE ȘI Hornbach - salt al veniturilor, dar perspectiva este prudentă din cauza coronavirus

"De la începutul lunii aprilie, grupul a început să redeschidă gradual magazinele. Redeschiderea magazinelor se face în funcție de restricțiile de fiecare piață. Ritmul de revenire al vânzărilor diferă semnificativ de la o piață la alta. Îm prezent, aproximativ 900, echivalentul a 18% din total, sunt încă închise temporar", a anunțat luni compania.

Vânzările online au înregistrat un avans de 36% în ritm anual în perioada martie-mai (al doilea trimestru fiscal).

În mai, H&M a lansat magazine online pentru cinci noi mărci în România, în cadrul strategiei de extindere a comerțului electronic pe piețele europene.

H&M este al doilea mare retailer de modă la nivel mondial.

viewscnt
Afla mai multe despre
h&m
vanzari h&m
retailer
pandemie
pandemie retail