Retailerul german Penny Market, operat de grupul REWE, a înregistrat în 2019 o cifră de afaceri de 3,96 miliarde lei, în creștere cu 15% față de anul fiscal precedent.
În tot acest interval de timp, peste două milioane clienți au vizitat cele 256 de magazine deschise până la finalul anului 2019 în România.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Grupul a investit în 2019 peste 280 milioane lei în modernizarea și extinderea rețelei de magazine.
Planul de expansiune Penny Market pentru următoarea perioadă vizează deschiderea a 20-25 de magazine anual, astfel încât, în 2025, rețeaua să ajungă la 400 de spații deschise. Investițiile din următorii ani includ și deschiderea celui de-al patrulea centru logistic în regiunea Oltenia, precum și lucrări de modernizare și eficientizare a întregii rețele de magazine existente. Bugetul estimat pentru implementarea acestor proiecte, în următorii șase ani, se ridică la peste 2 miliarde de lei.
Penny Market a intrat pe piața din România din anul 2005.