Retailerul evoMAG a avut de Black Friday vânzări totale de 3,2 milioane de euro. 1,9 milioane de euro a fost valoarea vânzărilor înregistrată în primele două runde de Black Friday, iar vânzările din intervalul 17 – 19 noiembrie au urcat la 1,3 milioane de euro.
evoMAG a desfășurat ediția din acest an a Black Friday pe parcursul a trei runde de reduceri, între 1 și 5 noiembrie, între 7 și 14 noiembrie și între 17 și 19 noiembrie.
Numărul total de vizite pe site-ul evoMAG.ro a urcat, în campania de Black Friday, la aproape 1,4 milioane, cu peste 500.000 de vizite înregistrate în runda finală de Black Friday.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Bărbații au fost cei mai cheltuitori. Astfel, din totalul clienților care au comandat, 73% au fost bărbați și 27% femei. De asemenea, peste 30% dintre clienți au ales să plătească online, cu cardul, produsele achiziționate de Black Friday. 45% dintre comenzile de Black Friday au venit de la clienți din București
Cea mai mare comandă, în valoare de 29.700 lei, a aparținut unei femei, iar cel mai scump produs achiziționat de Black Friday a fost un televizor 4K Samsung, în valoare de 10.099 lei.
În topul vânzărilor se află electrocasnicele (mici și mari) – 5.900 bucăți, componente PC – 4.400 bucăți, televizoare – 2.600 bucăți, telefoane mobile și tablete – 1.500 bucăți și laptop-uri și desktop-uri – 1.300 bucăți.