Vânzările evoMAG în cele 3 runde de Black Friday au atins 3,2 milioane de euro

Vânzările evoMAG în cele 3 runde de Black Friday au atins 3,2 milioane de euro
scris 20 nov 2017

Retailerul evoMAG a avut de Black Friday vânzări totale de 3,2 milioane de euro. 1,9 milioane de euro a fost valoarea vânzărilor înregistrată în primele două runde de Black Friday, iar vânzările din intervalul 17 – 19 noiembrie au urcat la 1,3 milioane de euro.

evoMAG a desfășurat ediția din acest an a Black Friday pe parcursul a trei runde de reduceri, între 1 și 5 noiembrie, între 7 și 14 noiembrie și între 17 și 19 noiembrie.

Urmărește-ne și pe Google News

Numărul total de vizite pe site-ul evoMAG.ro a urcat, în campania de Black Friday, la aproape 1,4 milioane, cu peste 500.000 de vizite înregistrate în runda finală de Black Friday. 

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum
Accenture, printre cei mai mari furnizori de servicii de outsourcing și consultanță în management, deschide al 7-lea centru din România și lansează angajări CITEȘTE ȘI Accenture, printre cei mai mari furnizori de servicii de outsourcing și consultanță în management, deschide al 7-lea centru din România și lansează angajări

Bărbații au fost cei mai cheltuitori. Astfel, din totalul clienților care au comandat, 73% au fost bărbați și 27% femei. De asemenea, peste 30% dintre clienți au ales să plătească online, cu cardul, produsele achiziționate de Black Friday.  45% dintre comenzile de Black Friday au venit de la clienți din București

Cea mai mare comandă, în valoare de 29.700 lei, a aparținut unei femei, iar cel mai scump produs achiziționat de Black Friday a fost un televizor 4K Samsung, în valoare de 10.099 lei.

În topul vânzărilor se află electrocasnicele (mici și mari) – 5.900 bucăți, componente PC – 4.400 bucăți, televizoare – 2.600 bucăți, telefoane mobile și tablete – 1.500 bucăți și laptop-uri și desktop-uri – 1.300 bucăți.

viewscnt
Afla mai multe despre
evomag
black friday