Grupul United Romanian Breweries Bereprod (URBB), care are în portofoliu mărcile Tuborg, Carlsberg, Skol, Holsten și Granini, a anunțat că a stabilt un nou record al producției în România, depășind pragul de 2 milioane hectolitri produși în perioada ianuarie - noiembrie, o creștere de 10% comparativ cu nivelul de anul trecut.
”În același timp, cifra de afaceri consolidată a grupului URBB s-a ridicat la 650 milioane lei (brut), cu 12% mai mult față de rezultatul înregistrat în perioada similară din 2016”, se arată în comunicat.
Pe segmentul bere, URBB înregistrează un ritm de creștere de 10% față de aceeași perioadă a anului trecut, în contextul în care rata de creștere anuală la nivelul întregii piețe de bere din România este estimată la 2-3%, potrivit datelor Asociației Berarii României.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
“Această creștere puternică, de peste trei ori mai mare decât ritmul pieței, a fost stimulată de mai mulți factori, dintre care cei mai importanți fiind îmbunătățirea prezenței produselor noastre, de exporturi și, mai ales, de investițiile realizate în acest an”, a declarat președintele URBB Shachar Shaine, potrivit News.ro.
Un rol esențial pentru avansul URBB provine din extinderea capacității anuale de producție, de la 2,1 milioane hectolitri, în 2016, la 2,4 milioane în prezent, potrivit companiei.
”Creșterea capacității de producție reprezintă unul dintre principalii piloni de investiții ai companiei în 2017, an în care URBB a alocat un buget de investiții de peste 10 milioane euro. În plus, compania a crescut numărul de angajați la nivel național cu 10% față de anul trecut, până la 775, pentru a asigura nivel cât mai bun de deservire a clienților companiei”, se arată în comunicat.
URBB a anunșat că a investit circa 2 milioane euro (aproximativ 20% din bugetul total) în implementarea soluției de igienizare a dozelor, constând în aplicarea la cald a unei folii de protecție 100% reciclabilă dedicată protecției capacelor cutiilor de bere.
Printre celelalte investiții realizate de URBB în acest se regăsesc extinderea portofoliului de bere, prin lansarea unui nou sortiment de bere – SKOL Nepasteurizat, introducerea unei noi forme de prezentare pentru Carlsberg – sticla de 660ml, cât și extinderea portofoliului de beri comercializate local prin gama Timeles Collection: Grimbergen Ambreé, Kronenbourg 1664 Blanc, Angelo Poretti.