Vânzările Deichmann România au crescut cu peste 10%. Retailerul de încălțăminte vrea să deschidă încă 9 magazine pe piața locală

Vânzările Deichmann România au crescut cu peste 10%. Retailerul de încălțăminte vrea să deschidă încă 9 magazine pe piața locală
scris 9 mai 2019

Vânzările retailerului german de încălțăminte Deichmann în România s-au majorat cu 10,6% anul trecut, depășind pragul de 458 milioane de lei. Compania a ajuns la o rețea de 96 de magazine pe piața locală, iar pentru acest an pregătește deschiderea a 9 noi unități.

Numărul de perechi de încălțăminte vândute a crescut la aproape 3,6 milioane, de la 3,35 milioane în 2017.

Urmărește-ne și pe Google News

La finele lunii decembrie, rețeaua Deichmann România cuprindea 96 de magazine, cu 9 mai multe ca în anul precedent.

Lidl a inaugurat primul centru logistic din zona de est a țării și pregătește alte magazine CITEȘTE ȘI Lidl a inaugurat primul centru logistic din zona de est a țării și pregătește alte magazine

În acest an, Deichmann vrea să modernizeze 9 dintre magazinele existente și să deschidă alte 9 unități.

Deichmann a intrat pe piața românească în 2007 și a devenit lider de piață, devansând rețeaua Leonardo, care a intrat între timp în faliment. Retailerul avea 725 angajați la finele anului trecut, față de 652 angajați în decembrie 2017.

"Piața din România continuă să crească (…) După doisprezece ani în România ne concentrăm în continuare pe creștere și ne orientăm în mod consecvent spre necesitățile clienților noștri“, spune Daniel Popa, directorul general Deichmann România.

La nivel internațional, grupul Deichmann a realizat vânzări brute de 5,8 miliarde de euro (5 miliarde euro net) anul trecut, în urcare cu 2% comparativ cu 2017. Retailerul german este prezent pe 25 de piețe europene și în SUA, având o rețea formată din peste 4.050 de magazine și aproximativ 40.700 de angajați.

viewscnt
Afla mai multe despre
deichmann romania
vanzari
magazine
deschidere
expansiune