Vânzările Coca-Cola HBC, al doilea mare îmbuteliator al grupului american Coca Cola, au crescut cu 9% anul trecut, la 167,4 milioane de navete, ultimul trimestru din 2016 reprezentând al optulea consecutiv în care volumele vândute pe plan local au avansat, se arată în raportul financiar al companiei.
La nivel mondial, volumele vândute au crescut nesemnificativ, cu 0,1%, la aproape 2,06 milioane de navete. Ca valoare, vânzările companiei au scăzut, anul trecut, cu 2% la nivel mondial, la 6,2 miliarde de euro. Excluzând influența cursului de schimb, vânzările au crescut cu 3%. Profitul net la nivel global a crescut cu 12%, la 352 milioane de euro.
“Volumele vândute au crescut cu 0,1%, cu un avans puternic pe piețele din Nigeria și România, temperat de continuarea declinului în Rusia și performanțele mai slabe din Italia și Austria”, se menționează în raportul financiar.
CITEȘTE ȘI Angajații Lloyd's Londra sunt nemulțumiți, după ce compania a interzis consumul de alcool în timpul orelor de programVolumele vândute pe piețele emergente au urcat cu 1,2%, susținute în special de vânzările din Nigeria și România, unde au existat creșteri pe toate segmentele.
În vara lui 2016, compania Coca-Cola HBC România și-a extins oferta de produse energizante, distribuind pe piața locală și Monster Energy, pe lângă marca Burn pe care o avea deja în portofoliu.
Coca-Cola HBC România a devenit importatorul și distribuitorul oficial pentru brand-ul Monster Energy, în urma unui acord global, conform căruia companiei Coca-Cola (The Coca-Cola Company) îi revine un procent de aproximativ 16,7% din capitalul producătorului de băuturi Monster, o investiție de 2,15 miliarde dolari.
Coca-Cola HBC deține trei fabrici în România, la Ploiești, Timișoara și Vatra Dornei, precum și o rețea de 14 centre de distribuție.