Vânzările Carrefour în România au crescut cu circa 3% în primele nouă luni și au depășit reperul de 1,7 miliarde de euro, susținute de continuarea trendului pozitiv înregistrat la jumătatea anului.
Retailerul francez a obținut vânzări de 1,727 miliarde de euro (TVA inclus) pe piața românească în perioada ianuarie-septembrie, în urcare cu 3,4% față de același interval din 2020. Incluzând impactul variației prețurilor la carburanți și efectele de calendar, vânzările au avansat cu 5,2%.
În trimestrul al treilea, vânzările au crescut cu 5,5% în termeni anuali comparabili, până la 601 milioane de euro, după performanțe “excelente” consemnate în precedentele trei luni, potrivit raportului financiar al companiei.
CITEȘTE ȘI eMAG se extinde în BulgariaLa nivel internațional, vânzările Carrefour au crescut cu 4% în trimestrul al treilea raportat la același trimestru din 2020, până la 20,47 miliarde de euro. În primele nouă luni ale anului, vânzările grupului francez au avansat cu 1,5% în ritm anual, la 58,72 miliarde de euro.
Rețeaua Carrefour cuprindea 13.769 de magazine la finele lunii septembrie, din care 11.515 în Europa.
În România, Carrefour operează 354 de magazine, inclusiv 41 hipermarketuri și 188 supermarketuri.