Creșterea vânzărilor Carrefour a accelerat în primul trimestru din 2019, reflectând rezultatele mai bune obținute pe piețele sale de bază din Franța și Brazilia.
În primele trei luni din 2019, vânzările au urcat la 20,016 miliarde de euro, în linie cu estimările analiștilor, de 20,096 miliarde de euro. La magazinele deschise de peste un an, vânzările au crescut cu 2,7%, față de un avans de 1,9% în trimestrul patru din 2018, scrie Agerpres.
În timp ce în Spania, Italia și Belgia rezultatele Carrefour au dezamăgit, în Brazilia și Franța s-a înregistrat o performanță solidă.
Anul acesta, acțiunile Carrefour au urcat la Bursa de la Paris cu aproximativ 12%, față de un avans de aproximativ 20% al sectorului de retail din Europa.
În România, Carrefour avea, în decembrie 2018, 360 de magazine, din care 35 hipermarketuri, 261 supermarketuri, 51 magazine de proximitate și 13 magazine cash&carry.
Carrefour a raportat vânzări nete de 76 miliarde de euro în 2018, în scădere cu 3% față de 2017. La 31 decembrie, grupul opera o rețea de 12.111 magazine.