Vânzările Carrefour în România au revenit pe creștere în perioada aprilie-iunie, după un declin înregistrat în primul trimestru al anului.
În trimestrul al doilea, retailerul francez a avut, pe piața locală, vânzări de 585 milioane de euro (inclusiv TVA), în creștere cu 8,4% în termeni comparabili față de perioada echivalentă din 2020. Incluzând impactul variației prețurilor la carburanți și efectele de calendar, vânzările au crescut cu 8,5%.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
În acest context, vânzările Carrefour în România au însumat, în primul semestru, aproape 1,13 miliarde de euro euro, fiind în creștere anuală cu 3,2% în termeni comparabili. Incluzând variațiile prețurilor, avansul a fost de 2,3%.
Vânzările au revenit pe creștere după ce, în primele 3 luni din an, retailerul a raportat vânzări de 540 milioane de euro (TVA inclus) pe piața românească, în scădere cu 1,8% în termeni comparabili față de același interval din 2020. Incluzând impactul variației prețurilor la carburanți și efectele de calendar, vânzările au coborât cu 3,7%
În România, rețeaua Carrefour cuprinde 353 de magazine, inclusiv 41 hipermarketuri și 190 supermarketuri.