Grupul anglo-olandez din domeniul bunurilor de larg consum Unilever a semnat un acord de achiziționare a brandului Paula’s Choice de la fondul de investiții american TA Associates, tranzacție evaluată la circa 2 miliarde de dolari.
Tranzacția va fi finalizată până la finalul lunii septembrie.
Fondat de Paula Begoun în urmă cu 26 de ani, Paula’s Choice este disponibil în magazinele de beauty din America de Nord, Asia și Europa.
CITEȘTE ȘI FOTO Mercedes lansează noua generație Maybach S-Class, cea mai luxoasă versiune a limuzinei germaneÎn România, brandul este distribuit prin firma Evora Blue, un business de 7,3 milioane lei anul trecut (de la 4,7 milioane lei în anul precedent) și cu un profit net de 1,6 milioane lei.
În prezent, există șase mărci în portofoliul Unilever Prestige - Dermalogica, Murad, Kate Somerville, REN Skincare, Living Proof și Hourglass - la care se va adăuga acum și Paula’s Choice.
Cu 149.000 de angajați și vânzări de 51 de miliarde de euro anul trecut, gigantul Unilever este prezent în 190 de țări din întreaga lume, cu peste 400 de branduri.