Coca-Cola România, filiala The Coca-Cola Company pe plan local, anunță schimbări în conducerea operațiunilor, desemnând un nou Country Manager. Compania va fi coordonată de Mark Docherty, care preia rolul de la Paris Nikolopoulos odată cu încheierea mandatului său.
Cu o carieră dezvoltată în diferite sectoare ale industriei băuturilor, Mark Docherty vine în România cu o vastă experiență internațională în domeniile marketing și comercial. Și-a început călătoria profesională în Marea Britanie, apoi s-a mutat în Australia și Singapore, lucrând la acel moment pentru The Heineken Company. În 2013, în Singapore, s-a alăturat Companiei Coca-Cola și de atunci, a ocupat diverse poziții locale și regionale în Asia de Sud-Est și Europa.
În cel mai recent rol al său în companie, de Country Manager Adria (Croația, Bosnia-Herțegovina și Slovenia), Mark Docherty a obținut rezultate record în toate cele 3 țări. Din luna februarie a acestui an, Mark Docherty și-a asumat responsabilități extinse și a ocupat și poziția de Country Manager Bulgaria.
Mark Docherty îi va succede la coordonarea operațiunilor locale lui Paris Nikolopoulos, care a deținut acest rol începând cu toamna lui 2019.
În România, ca în toate țările în care își desfășoară activitatea, Coca-Cola deține și funcționează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii și distribuției produselor către consumatori. Pe plan local, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) și partenerul său, Coca-Cola HBC România, care îmbuteliază și distribuie produsele Coca-Cola sub licența The Coca-Cola Company în România.